פלזמה מעוניין לקנות פלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא ygp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ygp

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
לא מבין בתחום, מעוניין לקנות פלאזמה "50 ןעל-פי המלצות חברים יש שתי אפשרויות כדאיות: סאמסונג PS50B850, או מקבילה מהדור החדש של פנסוניק - מה כדאי ?
ואולי בכלל עדיף LED SAMSUNG UE46B7000 ?
מישהו יכול לעזור להחליט ? לתת טיפים לגבי הסוגים השונים ?

תודה.
 

מה המחיר של B850 ?
 
מחירי הפלאזמה

המחירים לדגמים samsung ps50b850, panasonic tx-p50g20e זהים והם בסביבות 7,000 ש"ח (מדובר ברכישה באירופה).
אודה לעזרה בהחלטה, או לפחות בהצגת יתרונות וחסרונות לכל דגם.

חג-שמח !
 
הסדרה G של פנסוניק היא סדרה טובה יש המון פרמטרים להשוואה אבל אופי הצבעים שונה בין פנסוניק לסמסונג
צריך לראות אחד ליד השני בשביל להבין. לדעתי הפנסוניק.
 

תודה,
ראיתי את שתי הטלביזיות, ובפנסוניק רואים טוב יותר. גם בשידורי טלביזיה וגם בשידור HD.
אני הולך על הפנסוניק G.

חג-שמח !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור