מעוניין לקנות את הסמנסוג 40 דגם 650

  • פותח הנושא פותח הנושא ofermode
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofermode

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
0
נקודות
16
היי אני אשמח לקבל חוות דעת על הסמנסוג 650.

אני מעוניין לקנות LCD בין הטובות שיש היום מה אתם אומרים זאת קנייה טובה?
 

תראה זו דעתי האישית .
אני בעל מסך מדגם זה רק 46" (LA46A650).
מסך ברמה גבוה מאוד, איכות תמונה מדימה. ( כמובן אחרי כיול.)
המסך מחובר לממיר HD של HOT.
איכות התמונה ב: HD מדהימה.
כמו כן פרט קטן לפני שרכשתי את המסך הנ"ל הייתי נעול על טושיבה, רק לאחר שהתחלתי לעשות סיקרי שוק. והגעתי למצב שראיתי מסך ליד מסך ( במגוון פעולות כמובן ).
ראיתי עד כמה איכות התמונה בסמסונג סדרה 6 עולה בכמה וכמה דרגות מהטושיבה.

עכשכו תחליט לבד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור