מעוניין לירכוש lcd וחיבור אלחוטי למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא r245
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

r245

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מעוניין לירכוש 37LD650 -LG כותבים שיש לה חיבור אלחוטי למשחב בתכנולוגית DLNA
לשאלתי אני אמור ליקנות דונגל כזה שמתחבר לטלויווזיה
מה זה אומר?
העם זה מתחבר לכל מחשב נייד או שזו טכנולוגיה מיוחדת למחשבים חדישים ?
העם אין LCD עם טכנולוגית בלוטוס?
תודה רבה
 

כוונה היא לרשת אלחוטים. המסך יכול לראות את הקבצים שיש לך בתיקיות השיתוף שבמחשב שלך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור