מעוניין לייבא מארצות הברית LG 47LA6900

  • פותח הנושא פותח הנושא Felix Krikun
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Felix Krikun

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות טלויזיה LG 47LA6900, הטלויזה הנ"ל איננה נמכרת בארץ כלל.
זה שהיא לא נמכרת בארץ , זה בגלל שיש הבדל במתחים (אפשר לקנות שנאי עם מתאם) או שבגלל סיבה אחרת?

לי גם מוזר שהדגמים שנמכרים בארץ אין אותם כלל באתר LG בארצות הברית

אם אני מייבא אותה מארצות הברית , הטלויזיה תעבוד תקין בארץ?

תודה רבה לכל העוזרים

attachment.php
 

תמונות מצורפות

  • big_47LA6900.jpg
    big_47LA6900.jpg
    KB 164 · צפיות: 276
יש מדריך מסודר בנושא באתר.
 
תוכל בבקשה לקשר אותי עם קישור למידע הרלוונטי?

תודה רבה :)
 
בסרגל העליון באתר - טלוויזיות - מדריכים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור