מעוניין לדעת...

  • פותח הנושא פותח הנושא niv20
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niv20

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
האם טושיבה 42av500 תומכת ב native rate?
לא יהיה בעיה לחבר אותה למחשב ב dvi -=> hdmi?
 

לא סקרנו את המסך, כך שקשה לדעת, אולי אחד החברים יודע.
מניסיון עם הסדרה הקודמת, חיבור דרך VGA הניב תוצאות טובות.
לגבי חיבור דרך DVI, אתה צריך לוודא שהמחשב מוציא אות DVI-D, במקרה הזה לא תהיה בעיה (שוב בכפוף ל-NR).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור