מעוניין בעזרה לפני רכישה של LG 42' WL570Y

  • פותח הנושא פותח הנושא gabistr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gabistr

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם על המוצר, לטוב ולרע.

תודה,
גבי.
 

אני גם מעוניין לרכוש את המוצר הוא עולה 5000 שח אבל לפי מה שהבנתי הHDMI שלו הוא 1.3 שאומרים שצריך 1.4 בשביל ליראות ת3D אני מעוניין לרכוש אותה ואני לא יודע מה לעשות אנשים עם אפשר לעזור לנו (: או להמליץ על משהוא באוטו מחיר ויותר טוב תודה מראש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור