מעוניין בחוו"ד על מסך LG 32LG32R מישהו ראה אותו בתצוגות?

  • פותח הנושא פותח הנושא cubes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cubes

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
דגם: LG 32LG32R

עד כמה הטלוויזיה הזאת מתאימה למחשב,ובכללי לצפייה בסרטים?

ועד כמה התמורה שלה טובה יחסית למחיר...

מעוניין בחוות דעת על הדגם הספציפי הזה

(הוא נרכש בפזיזות יתרה)

תודה מראש
 

"נרכש בפזיזות יתרה" אתה לא מרוצה?
ממה בדיוק כי גם לי הציעו בחנות לקנות את הדגם הזה
תודה
 
לא אמרתי שאני לא מרוצה,
התכוונתי שלא ראיתי אותו ורציתי לדעת איך הוא מבחינת תצוגה
 
מאחר וכבר קנית אז אולי תספר לנו איך אתה מתרשם מהצפייה בבית?
דווקא בתצוגות בגלל גודל החלל, חוסר הכיול, והתאורה-לדעתי מאד קשה להתרשם

אז נשמח לשמוע ממך
תודה
 

רואים במסך נהדר,
אבל כמובן שאי אפשר להשוות לפלזמה

כתוביות לבנות בסרטים נראות קצת מפוקסלות או משהו לא ברור,
עדיין לא נבחן בחיבור HDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור