cubes חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 9/2/09 #1 דגם: LG 32LG32R עד כמה הטלוויזיה הזאת מתאימה למחשב,ובכללי לצפייה בסרטים? ועד כמה התמורה שלה טובה יחסית למחיר... מעוניין בחוות דעת על הדגם הספציפי הזה (הוא נרכש בפזיזות יתרה) תודה מראש
דגם: LG 32LG32R עד כמה הטלוויזיה הזאת מתאימה למחשב,ובכללי לצפייה בסרטים? ועד כמה התמורה שלה טובה יחסית למחיר... מעוניין בחוות דעת על הדגם הספציפי הזה (הוא נרכש בפזיזות יתרה) תודה מראש
M mayushka חבר אתר הודעות 43 מעורבות 0 נקודות 6 10/2/09 #2 "נרכש בפזיזות יתרה" אתה לא מרוצה? ממה בדיוק כי גם לי הציעו בחנות לקנות את הדגם הזה תודה
cubes חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 10/2/09 #3 לא אמרתי שאני לא מרוצה, התכוונתי שלא ראיתי אותו ורציתי לדעת איך הוא מבחינת תצוגה
M mayushka חבר אתר הודעות 43 מעורבות 0 נקודות 6 11/2/09 #4 מאחר וכבר קנית אז אולי תספר לנו איך אתה מתרשם מהצפייה בבית? דווקא בתצוגות בגלל גודל החלל, חוסר הכיול, והתאורה-לדעתי מאד קשה להתרשם אז נשמח לשמוע ממך תודה
מאחר וכבר קנית אז אולי תספר לנו איך אתה מתרשם מהצפייה בבית? דווקא בתצוגות בגלל גודל החלל, חוסר הכיול, והתאורה-לדעתי מאד קשה להתרשם אז נשמח לשמוע ממך תודה
cubes חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 12/2/09 #5 רואים במסך נהדר, אבל כמובן שאי אפשר להשוות לפלזמה כתוביות לבנות בסרטים נראות קצת מפוקסלות או משהו לא ברור, עדיין לא נבחן בחיבור HDMI.
רואים במסך נהדר, אבל כמובן שאי אפשר להשוות לפלזמה כתוביות לבנות בסרטים נראות קצת מפוקסלות או משהו לא ברור, עדיין לא נבחן בחיבור HDMI.