מעגל ערוץ AV נשרף בטלווזיה, מה עושים? :-(

  • פותח הנושא פותח הנושא shy_g
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shy_g

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
ברשותי טלויזית CRT של טושיבה 21', המעגל הקשור לקליטת אות המשודר לערוץ AV נשרף, ברצוני לחבר לטלויזיה DVD בעל יציאת וידאו RCA.
שאלתי היא - האם ניתן לחבר בין כבל RCA לכבל RF ולשלוח לטלויזיה את אות הוידאו דרך הטיונר (כבל ה-RF).
תודה ולילה טוב
 

יש בטלויזיה רק כניסת AV אחת?
אם יש לנגן DVD חיבור סקארט, ניתן לשרשר דרך ממיר כבלים או YES.
אות RF דורש ממיר (רכיב חיצוני), אי אפשר לחבר כבל קומפוזיט ישירות אל RF.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור