מס קניה לטלויזיות - מתי יבוטל?

  • פותח הנושא פותח הנושא loadstone007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אז המסך הספציפי הזה עולה פה פי 2 ולא פי 3 ?
 
בחישוב שלו הוא טועה, ומטעה.
לגבי מסך סוני דגם 9005 גדול 65, לפני שכותבים שהמחיר בארץ פי שלוש, יש לבדוק מה מחירו באנגליה, ולאחר מכן לבצע השוואה.

המסך המדובר מחירו באנגליה 1800 פאונד.

טעות בידך. המסך היה לפני כמה זמן במחיר של 1800 יורו בגרמניה. אל תשווה דווקא למדינה הכי יקרה באירופה.
הפי 2 ופי 3 זה בהשוואה לארה"ב. המסך הזה היה בזמנים מסוימים גם בעלות של 22-24 אלף. ההשוואה שלי היא לא מאיפה היבואן קונה (אירופה), כי כצרכן זה לא מעניין אותי. אני רוצה לקנות במחיר הכי זול - אני רוצה לייבא מהמדינה הכי זולה.
 

יבואן לא יודע אם קונה מאירופה.
יש איזה נציג אירופאי שמבקר פה פעם בשנה, זה לא אומר שהסחורה לא מגיעה מהמזרח

לגבי המכס - יבואן משלם מכס על מחיר שלו (40%?) לא מחיר מלא לצרכן.
הצרכן משלם רק מע''מ
 
יצרניות טלויזיות יש מעט ,חברות סטריאו רמקולים יש כמויות לכן בתחרות המחירים נוחים יותר, במגברים ורמקולים יודע על 15%מס או אני טועה? ובכל זאת יש יבואנים שמוכרים במחיר חו״ל או פחות , לדוגמה באתר מאסטרו אודיו רמקול kudos מתומחר בפחות מארץ המקור, אנגליה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור