מס קניה לטלויזיות - מתי יבוטל?

  • פותח הנושא פותח הנושא loadstone007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

loadstone007

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
2
נקודות
3
הנושא הזה מאוד כאוב. מעל 50" זה כ-30% מס קניה וכתוצאה מכך לקנות טלוויזיה בארץ זה קשה בטירוף וצריך להיות עשיר.
מתסכל במיוחד שטלוויזיה שאני רוצה לקנות (65") עולה בחו"ל כ-6,500 ש"ח ובארץ כ-22,000 ש"ח!

קראתי לא מעט כתבות בנושא שרוצים לבטל את המס הזה, במיוחד גורמים רשמיים במכס.

מישהו יודע יותר בנושא ויכול לחדש? המצב הזוי ואני ממש מחכה כבר שמשהו ישתנה.
 

אין לי מידע קונקרטי בנושא, הלוואי שיבוטל במהרה, 65" הופך להיות הסטנדרט החדש...
 
בעיה מוכרת במחוזותינו,
מתחיל ברכבים,
וממשיך עד למשחות שיניים,
לא נראה שעומד להשתנות בקרוב.
 
55" אם כבר בהסתמך על מספר המוצרים בשוק
האם כל טלויזיה מעל 50" ובכל עלות שהיא מחויבת ב-30 אחוז מס?
 

זה לא קשור למס
- אפשר וצריך להתמקח
- אפשר להזמין מחו"ל (יבוא אישי)
 
המיסים לא ירדו בזמן הקרוב.
ביום שבו לא נצטרך לשלוח טיל פטריוט בשווי 1 מליון דולר לעבר מזל"ט איראני שחדר לשטח ישראל, נפסיק לשלם מיסים הזויים.
עד אז, נממן את העלויות ההיסטריות הכרוכות בביטחון שלנו באמצעות מס הכנסה מכביד ומיסי קניה בצמוד לכל מוצר ושירות אפשריים.
 
זה לא קשור למס
- אפשר וצריך להתמקח
- אפשר להזמין מחו"ל (יבוא אישי)

עם מסכים זו בעיה. מספיק שמחברים ואז הופה - פיקסלים שרופים. עלול להיות מטרד לא פשוט.
אני תמיד מציע להתמקח ולקנות בארץ עם שירות ואחריות.
 

המיסים לא ירדו בזמן הקרוב.
ביום שבו לא נצטרך לשלוח טיל פטריוט בשווי 1 מליון דולר לעבר מזל"ט איראני שחדר לשטח ישראל, נפסיק לשלם מיסים הזויים.
עד אז, נממן את העלויות ההיסטריות הכרוכות בביטחון שלנו באמצעות מס הכנסה מכביד ומיסי קניה בצמוד לכל מוצר ושירות אפשריים.

לא קשור. מיסים זה משהו שממשלות תמיד יכולות לתרץ אותו. הנחושת יקרה, החול אבקתי מידי, סין דופקת אותנו, פליטת הגזים מהמכוניות עולות לנו ימבה כסף. בקיצור אלף תירוצים.

אגב. ארצות הברית משקיעה פי 4 בביטחון מאשר ישראל. שם המיסים יותר נמוכים. אממה, אם אתה בלי בטוח רפואי, ועובר ניתוח מעקפים, תופרים אותך וזורקים אותך לרחוב אחרי שלושה ימים. בעצם לא בטוח שמנתחים בכלל.

יש למדינה שלנו יתרונות וחסרונות רבים. אי אפשר להכל יהיה מושלם. מס על מסכים גדולים זו הבעיה האחרונה שלנו (כל עוד לא עושים מס על מגברים ורמקולים).
 
אגב. ארצות הברית משקיעה פי 4 בביטחון מאשר ישראל. .
לא מדויק בכלל.
ארה"ב מוציאה פי 56 על ביטחון מישראל בכסף, אולם אחוז ההוצאה על ביטחון מהתמ"ג גבוה בישראל בכ- 30% מזה של ארה"ב.
הנטל עצום ולכן בכל שנה פקידי האוצר יוצאים ל"קרבות" מול משרד הביטחון וצה"ל על מנת להורידו.
 
עזוב פוליטיקה. העיקר שלא יגעו באודיו היי אנד ומבחינתי הכל פה מושלם.
 

עם מסכים זו בעיה. מספיק שמחברים ואז הופה - פיקסלים שרופים. עלול להיות מטרד לא פשוט.
אני תמיד מציע להתמקח ולקנות בארץ עם שירות ואחריות.

מומלץ מאוד לרכוש מסך בארץ.

1. מדובר במוצר מאוד עדין, ושביר.
2. אחריות.
3. פיקסלים תקולים, או שרופים, יכולים לצוץ גם לאחר שנה.
4. עננות יתר.
5. זליגת אור.
6. חוסר אחידות בתאורת המסך.

כל התופעות שציינתי, לא שוות לקחת את הסיכון ברכישת מסך ביבוא אישי. לפחות מבחינתי.
 
אם כבר מדברים על מס,
איזה מס יש על פטיפונים,
והציוד הנלווה אליהם.
 
קניתי כמה פעמים מסכים מחו"ל, וגם קניתי בארץ
כשהפרש במחיר הוא עשרת אלפים שקלים (אחרי כל המיסים), כדאי אולי לחשוב מחדש?
[ וכמובן, יש אחריות. ]

יש מבצעים פה ושם, לא כל הדגמים עובדים בארץ. זה לא פשוט, וצריך סוג של "אומץ" לכזה מהלך.
היום טלוויזית סוני OLED 77" עולה 18,000$ בארה"ב. זה עדיין (עבורי) יקר.
 

קניתי כמה פעמים מסכים מחו"ל, וגם קניתי בארץ
כשהפרש במחיר הוא עשרת אלפים שקלים (אחרי כל המיסים), כדאי אולי לחשוב מחדש?
[ וכמובן, יש אחריות. ]

יש מבצעים פה ושם, לא כל הדגמים עובדים בארץ. זה לא פשוט, וצריך סוג של "אומץ" לכזה מהלך.
היום טלוויזית סוני OLED 77" עולה 18,000$ בארה"ב. זה עדיין (עבורי) יקר.

הדגמים האמריקאים לא תמיד מתאימים לאזורינו, מבחינת התדרים. האמריקאים עובדים על תדר 60hz. ישראל ואירופה עובדים בתדר 50hz.
בנוסף, יש לבדוק היטב את מתח החשמל של המסך, הדגמים האמריקאים עובדים מ 110-120v. ישראל ואירופה 220-240v

התמחור בארה"ב שונה מאירופה, ברוב המקרים המחירים באירופה יקרים יותר.
שבודקים היטב, את מחיר המסך באירופה מול ישראל, ההפרש לא עצום, כמובן שרוכשים מחנות איכותית במחיר הוגן.
 
מה קשר לאירופה?
ישראל היא חלק מאירופה?
הכל לכאן מגיע מהמזרח, אמור להיות אפילו יותר זול מארה"ב

אתה מדבר כמו ההוא מחנות של ניופאן שכששאלתי למה קומקום עולה כמעט פי 2, ענה לי כי "ישראל מדינה יקרה". וכשחזרתי הבייתה הזמנתי אותו מאמזון.

לגבי ארה"ב יש מלא דגמים מתאימים ל230V (רוב המסכים היום עם ספקי כוח ממותגים 100-240V.. כמו גם הסוני 77" המדוברת), אבל כן יש עדיין לבדוק, וכן לבדוק את כל העלויות.

אם וכאשר אצטרך לקנות מסך 80", אני אישית אבדוק את כל האופציות.
 
כן, לישראל יש הסכמי סחר עם אירופה. כיום אין אפשרות ליבואנים הרשמיים לרכוש מוצר שלא מגיע מאירופה.
גם עם יבואן מסוים מעונין להיות נציג רשמי של מותג מסוים, הוא מחויב לרכוש דגמים אירופאים, ולא דגמים אמריקאים.
 

מה קשר לאירופה?
ישראל היא חלק מאירופה?
הכל לכאן מגיע מהמזרח, אמור להיות אפילו יותר זול מארה"ב

אתה מדבר כמו ההוא מחנות של ניופאן שכששאלתי למה קומקום עולה כמעט פי 2, ענה לי כי "ישראל מדינה יקרה". וכשחזרתי הבייתה הזמנתי אותו מאמזון.

לגבי ארה"ב יש מלא דגמים מתאימים ל230V (רוב המסכים היום עם ספקי כוח ממותגים 100-240V.. כמו גם הסוני 77" המדוברת), אבל כן יש עדיין לבדוק, וכן לבדוק את כל העלויות.

אם וכאשר אצטרך לקנות מסך 80", אני אישית אבדוק את כל האופציות.
בעולם המסחר, ישראל במקרים רבים מחוברת לאירופה וכפופה לנציגות יצרן אירופאית.
 
זה לא קשור לתמחור. אירופה היום זולה מאוד
 
זולה? הרבה יותר יקרה מארה"ב. תשווה מחירי אלקטרוניקה.
 

מסך eizo קניתי מגרמניה עכשיו, כ-30% היה זול יותר מניו יורק
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור