מסכי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
אתמול התפרסם דרך מחלקת הרווחה במקום עבודתי הצעה לרכישת מסכי LCD של LG או טושיבה . הנה הדגמים והמחירים , הייתי שמח לשמוע את חוות דעת אלו שמכירים :

LG LC5342 ( לא FHD ) במחיר 7600 שח
LG LB742 - מכשיר 42 אינטש , FHD במחיר 10900 שח
LG LB747 - מכשיר 47 אינטש FHD במחיר 13000 שח
LG LB9R - מכשיר 52 אינטש, FHD במחיר 25000 שח

הטושיבות כולם מסידרת רגזה :

טושיבה A3500 , 42 מכשיר 42 אינטש , לא FHD , במחיר 7600 שח
טושיבה X3500 , 42 מכשיר 42 אינטש , FHD במחיר 10700 שח
טושיבה 46 , 46X3500 ,מכשיר 46 אינטש , FHD במחיר 12800 שח
טושיבה 52 , Z350052 , מכשיר 52 אינטש FHD במחיר 22000 שח

לחלק מהמכשירים מצורפת מתנה חבילת FULL של YES ל 3 שנים חינם וכמו כן 24 תשלומים . כל המכשירים באחריות של היבואנים הרשמיים .

מה דעת קהל המכובדים על המכשירים והמחירים .
 

יש כאן מכשירים משלל דגמים ורמות, אי אפשר לתת חוות דעת כללית.
המבצע של YES HD הוא מבצע משותף של ניופאן ויס והוא ניתן לרוכשי מסכי FULL HD בלבד.
מחירים אתה יכול להשוות מול זאפ לדוגמא.
 
אם אני מתייחס רק למסכי ה FHD יש כאן שני סדרות של דגמים . האחת של טושיבה והשניה של LG . האים יש הבדל בין מסך 42 ל 46 של אותה סדרה מבחינת הפרמטרים ( למעט כמובן הגודל ?? ) . אני לא יודע כמה "שלל דגמים יש כאן" אבל אני די מבולבל בהם ואם אני מתרכז בדגמי ה 46-47 האים יש הבדל בין LG ל טושיבה והאים יש כאן דגם שכדאי ללכת עליו מבחינת יכולותי .

להזכירך שאני לא חובב של LCD ובטח לא של LG או טושיבה , אבל כאשר פלזמה FHD של פנסוניק או מכשיר של טוב פיליפס עולה כמו לקנות בית צריך לחפש חלופות .
 
אתה צריך להיות מפוקס על התקציב והצרכים שלך ובהתאם ללכת על המסך המתאים ביותר.
לזרוק סתם שמות של דגמים לא ממש יקדם אותך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור