LCD מסכי פיליפס פולטים קרינה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא rom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rom

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
נתקלתי ביוטיוב בסרטון שמראה שברגע שאתה מקרב נורת פלורסנט לטלויזיה הנורה מוארת בעצמה.. מהסרטון עולה שיש קרינה גבוהה מהמותר אתם מכירים את העינין הזה?
 

יוטיוב הוא מקור מאוד אמין
 
אין שום קרינה במסכי פליפיס יותר מהמותר אני לא יודע מאיפה המקור הזה אבל אין לך מה לדאוג
 
למה שלא תעלה את הסרטון לכאן? יכול להיות מעניין...
 

הגדרת את הבעיה והפתרון .
נגיד וזה נכון לגמריי.
הכוונה היא אך ורק בקירוב הנורה למסך.
האם גם אתה צופה במסך ממרחק של 2 ס"מ?
לא. לכן זה לא מעניין.
גם אם תקרב את זה לרוב הפלאפונים ותסתכל בחושך יש סיכוי גבוהה ביותר שתראה פעילות בפנים.
 
כמו שאתה רואה זה רק מה שקרוב לספק המתח של הטלויזיות שפולט טיפה כמו כל ספק בעולם, ורק החלק שהצמידו לפלסטיק נדלק חלש מאוד.
שכח מזה.
אנשים בעולם מטומטמים.
 

חח איזה שטיות מעלים לאתר פה לפותח האשכול אין בעיה תיכול לקנות טלו
זיה אין שום קרינה ממרחק כמו שאורי אמר של 2 ס"מ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור