מסכי סוני ופנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא eyalshaaya
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyalshaaya

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לחברים
מעוניין לקנות טלויזיה כאשר יש לי 2 התלבטויות
מדובר על איכות תמונה בעיקר
המקור כרגע הוא כבלים
ראשית, האם יש הבדלים בין המסכים של סוני 60W605 לבין 60W855?
ובינהם למסך פלסמה של פנסוניק P60ST60
היכן יראו טוב יותר בסלון חשוך במרחק של 3-4 מטרים?
תודה
 

אני חושב שבפלזמה יהיה שחור יותר טוב .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור