מסך toshiba

  • פותח הנושא פותח הנושא טלי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

טלי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

התרשמתי מהמומחיות ומהידע המקצועי של משתתפי הפורום, ואני זקוקה לעצתכם:

אני מתלבטת לגבי רכישת מסך טלויזיה LCD מתוצרת toshiba.

ישנן 2 אפשרויות:

1. מסך 37" HD ready מסדרה C ב- 8,290 ש"ח.

2. מסך 40" full HD מסדרה XF ב- 14,990 ש"ח.

מבחינת הגודל, הוא כמעט זהה ב- 2 המסכים.

מבחינת המחיר, יש הפרש משמעותי. ייתכן שזה עשוי להשתלם מכיוון ששמעתי שיש מבצע ב- full HD שמקבלים yes חינם ל- 3 שנים. מעבר לזה, האם ההפרש במחיר מוצדק ?

השימוש המיועד למסך הוא בעיקר לצפייה בשידורי טלויזיה ובסרטי dvd.

תודה רבה מראש,
טלי
 

ההפרש נובע ממספר פרמטרים שונים כגון עיצוב מושקע, תמיכה ב- FULL HD ועוד.
כאן תמצאי מידע על הסדרות החדשות של טושיבה וההבדלים בינהן:

בחשבון פשוט של 40 ש"ח לחודש, המבצע עם יס HD שווה 1,440 ש"ח.

לגבי מה מתאים לך, גודל המסך תלוי במרחק הצפיה, לגבי איכות הצפיה, לדגם היקר ישנם מעבדי תמונה יקרים יותר, לכן בתאוריה האיכות אמורה להיות טובה יותר, אך מבלי לבדוק זאת במציאות, לא נוכל לתת דעה.
 
תודה רבה.

מרחק הצפיה הינו כ- 3 - 3.5 מ'.

בהנחה היפותטית שאכן יש הבדל באיכות בין 2 הדגמים - האם הוא אמור להיות ניכר בעין של הדיוט ?

מה ההבדל בין full HD ל- HD ready ? האם יהיה צורך במהלך השנים הקרובות במסך התומך ב- full HD ? האם ההבדל באיכות הצפיה אמור להיות משמעותי ?

ושוב - תודה.
 
מה הוא רוב התוכן שאתה מתכנן לראות עם המסך הזה?
אם אתה תראה שידורי טלויזה רגילה או אפילו DVD אז הוא משודר ברזולוציה נמוכה מ HD READY ובטח מ FULL HD. בשידור רגיל עבור HD READY המסך עושה זום לתמונה כדי להתאים למסך ואילו ב FULL HD יש זום עוד יותר גדול לתמונה (תחשוב זום לתמונה מעבר לרזולוציה שלהיא צולמה). אומנם למסכים יש מעבדים עבור ההמרות האלו, אבל הם לא מושלמים. לכן בדרך כלל תראה טוב יותר שידור רגיל ב HD READY מ FULL HD (בגלל שנדרש זום קטן יותר), כמו כן ההפרש בינהם עבור שידורי HD הוא לא בשמיים.

היות והצפי של רוב השידורים בשנים הקרובות הוא לא HD אתה יכול לנחש מה התשובה שלי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור