מסך SONY 65W859C

  • פותח הנושא פותח הנושא idanx22
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

idanx22

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
מתלבט מאוד לגבי רכישת המסך הזה
האם מישהו התנסה ויכול להמליץ
האם עדיין כדאי להשקיע בטלויזיה שהיא לא 4K
האם האנדרואיד יכול להריץ קודי בצורה תקינה
אודה לכל המגיבים
זקוק לעזרה דחוף

אשמח גם להמלצות נוספות למסך 65 עד 15K
 

המסך מריץ קודי.
 
ליאור האם היית ממליץ על המסך הזה?
מאוד חשובה לי הדעה שלך..
אשמח להמלצה למסך 65
 
מחוות דעת ראשונית זה מסך מעניין, אוכל להתרשם יותר לעומק בעוד כמה ימים.
 

אשמח מאוד לדעת מה היתה ההתרשמות
אנא עדכן הכי מהר שתוכל
ממש צריך כבר לרכוש מסך
תודה
 
האם נראה לך שאפשר לוותר על 4K
 
זה שיקול שקשה לי להחליט עבור אחרים. ה"משוגעים" לווידאו מחפשים כבר עכשיו קטעי 4K באינטרנט. אבל סרטים מלאים ותוכניות אין ממש כרגע. זה יכול לקחת בין שנה לשלוש עד שיהיה מבחר תכנים גדול יותר, אבל גם אז עדיין 1080p ימשיך להיות הסטנדרט הנפוץ יותר.
 

האם יש חדש לגבי ההתרשמות מהמסך הזה?
אני כבר ממש רוצה להתקדם עם הרכישה
אך מחכה להמלצה
תודה.
 
בסה"כ ההתרשמות היא חיובית, תפורסם סקירה מלאה בשבוע הבא.
 
מצפה לזה בקוצר רוח.
תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור