LCD מסך LG

  • פותח הנושא פותח הנושא 737373
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

737373

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום למביני עניין !

הייתי מבקש לדעת מהו הדגם המוצלח ביותר בסדרות של מסכי LG מעל 40 אינץ'
LD - LE - LH
 

LD זה LCD משנת 2010
LH זה משנת 2009-2010
וLE=2010
עם תמעונין בLCD אז זה LD650 שהוא מסך הדגל שלה בLCD
עם תמעונין בLED אז מסך הדגל שלה הבוא LW6500 שלא נמכר כעת בגודל 42 אלה 55
תכוון אותי לדגמים סיפציפים ואני יעזור לך
 
תודה על התגובה !
הכוון שלי הוא lcd בגודל 42
 
מה התקציב?
מה המרחק צפיייה?
מה התכנים?
מה תנאי התאורה?
תענה על זה ואני ישמח לעזור לך
 

התקציב סביב 4000
מיקום בסלון טווח כ-3 מ'
תכנים בעיקרון הכל, בעדיפות HD
ובעיקרון חשוב לי איכות התמונה
 
יש לך כמה אפשריות יש לך את סוני EX402 גודל 46 שעולה 4
300 שקל שמציג תמונה נפלא בSD ותמונה נפלא בHDכולל שני חיבורי סקרט
ומתיחה חכמה מוצלחת במיוחד

יש לך את טושיבה SL733 שהיא גם כן טלוזיה מוצלחת עם שני כנסיות סקרט ומתיחה חכמה טובה מאוד ואיכות מציוניות בSD והן בHD
 
2 חיבורי סקרט זה כבר עוד יתרון שבהרבה דגמים כבר לא עושים אותם היום
אני אשקול את הדגמים שציינת, כאשר הנטייה היא לכוון סוני

תודה
 

בבקשה עם תרוצה יותר מידע אלהם תפנה עלי בפרטי אני מכיר מקרוב(:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור