מסך LG OLED 65B7Y התלבטות

  • פותח הנושא פותח הנושא CRaccoon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

CRaccoon

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
אהלן, אני קצת בהתלבטות לגבי קניית מסך טלויזיה. אתמול הלכתי לראות מסכים על מנת להתרשם תוך כדי שהייתה לי הצעה ביד לקניית מסך LG Super UHD 8500Y ב 5900
אבל עדיין רציתי להתרשם מעוד מסכים. לא יכולתי להישאר אדיש למסכי הOLED שהופיעו ליד שהרשימו אותי מאוד עם איכות התמונה המטורפת והרגיש לי שאני חייב לתת פה איזה מחקרון ולהבין אם בין כל המחירים המטורפים האלה אפשר למצוא מסך במחיר שיורד בגרון ונותן את חווית הOLED. לאחר מחקר קטן גיליתי על הדגם 65B7Y (קישור לzap) שהצלחתי להשיג לו מחיר של 9000.
כמה שאלות שעלו לי...
1. מה עושה את המסך הזה זול יותר בהשוואה לדגמים אחרים בסדרת הOLED? (דגמים כמו C7 או B8 שראיתי) האם זה הבדל משמעותי? ראיתי בחנות את דגם הC7 לצד הB7 ולא ראיתי כל כך הבדל חוץ מ4 אלף שקל במחיר...
2. מה לגבי צריבות במסך? הבנתי שקיימת בעיה כזאת במסכי הOLED אבל גם הבנתי שLG סידרו את זה בשלב מסוים (פה) ... האם בדגם הזה אפשר להניח שהבעיה הזאת כבר נפתרה?
3. 9000 שקל לדגם כזה שווה?
4. אם למישהו יש חוות דעת מהדגם הזה או מדגם דומה אני סופר אשמח!
תודה מראש לעוזרים:)
 

אני אישית מאוד אוהב את טכנולוגיית ה-OLED, במיוחד בחדר חשוך איכות התמונה היא מדהימה.
ההבדלים בין סדרת B ו-C הם בעיקר קוסמטיים, אני מסתמך על ביקורות ולא יצא לראות אחד מול השני.
היו דיבורים בעבר על פאנלים איכותיים יותר בסדרות הגבוהות, (אחידות טובה יותר למשל).
אם ראית בעיניים שלך, אז זה כל מה שחשוב.

לגבי צריבות - יש אנשים שמנסים לייצר פאניקה - היו צריבות למספר אנשים (כמו שיש אנשים שמסכי ה-LED שלהם הראו בעיות אחידות או כל תקלה אחרת), בשימוש סביר במסך שלא כולל השארה של תמונה סטטית לזמן רב, לא אמורות להיות שום צריבות. יש במסך מספר מנגנונים שאמורים לעזור במניעה (הזזת פיקסלים, הורדת בהירות של קטעים סטטים בתמונה- כגון לוגואים של ערוצים).

כל סדרת ה-OLED של LG גם של שנה שעברה (סדרה 7) ובמיוחד זו של השנה (סדרה 8) זוכות לאינספור ביקורות מחמיאות באתרי הביקורות השונים (כולל כאן כמובן- אתה יכול לראות את הסקירה של איציק ל-E8).

אני בעלים של 65E8 מספר חודשים ואני חושב שזה מסך נפלא.
 
אני אישית מאוד אוהב את טכנולוגיית ה-OLED, במיוחד בחדר חשוך איכות התמונה היא מדהימה.
ההבדלים בין סדרת B ו-C הם בעיקר קוסמטיים, אני מסתמך על ביקורות ולא יצא לראות אחד מול השני.
היו דיבורים בעבר על פאנלים איכותיים יותר בסדרות הגבוהות, (אחידות טובה יותר למשל).
אם ראית בעיניים שלך, אז זה כל מה שחשוב.

לגבי צריבות - יש אנשים שמנסים לייצר פאניקה - היו צריבות למספר אנשים (כמו שיש אנשים שמסכי ה-LED שלהם הראו בעיות אחידות או כל תקלה אחרת), בשימוש סביר במסך שלא כולל השארה של תמונה סטטית לזמן רב, לא אמורות להיות שום צריבות. יש במסך מספר מנגנונים שאמורים לעזור במניעה (הזזת פיקסלים, הורדת בהירות של קטעים סטטים בתמונה- כגון לוגואים של ערוצים).

כל סדרת ה-OLED של LG גם של שנה שעברה (סדרה 7) ובמיוחד זו של השנה (סדרה 8) זוכות לאינספור ביקורות מחמיאות באתרי הביקורות השונים (כולל כאן כמובן- אתה יכול לראות את הסקירה של איציק ל-E8).

אני בעלים של 65E8 מספר חודשים ואני חושב שזה מסך נפלא.
ידוע לך על הבדל משמעותי בין הB7 לבין הB8?
הפחד שלי הוא שאני מרגיש שאני הולך על הגרסה ״הפשוטה״ של גרסת הOLED בגלל המחיר ויכול להיות שאם אני כבר בוחר בטלויזיה מסדרת הOLED עדיף כבר משהו אחר, למרות שכשראיתי את הB7 בעיניים היא מאוד סיפקה אותי אז אשמח אם תוכל להפריך אותי בקטע הזה ולהגיד לי שהכל טוב יפה הדגם הזה... :)
בנוסף לא הכי יצא לי לשמוע על סדרת הE, אני מנחש שהיא בעיקרון נחשבת ליוקרתית מבין השלושה נכון?
 
ההבדל יותר משמעותי בין B7 ל-C8.
 

אתה תהנה גם מדגם ה-B7, אין צורך להוסיף אלפי שקלים לדגם אחר.
 
מה עוד יש b7 למכירה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור