מסך lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא ערן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ערן

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
ברצוני לרכוש מסך lcd וזקוק לחוות דעת על מסך פיוניר krl 46.
מרחק צפייה 3.75 מ. השימוש הוא גם ל-hd וגם לsd
האמת שהתלבטתי בין סמסונג a 650 לבין פיוניר.
דעתכם ןהמלצתכם חשובה לי..
תודה.
 

ממה שהספקתי להתרשם במספר הזדמנויות שצפיתי במסך של פיוניר, מדובר בדגם איכותי.
גם סמסונג A650 משתייך לסדרה הבכירה.
האם צפית בשני המסכים?
 
צפיה במסכים

בוקר טוב ותודה על ההתיחסות...
לצערי לא צפיתי ,שני המסכים לא בתצוגה בחנויות.
התרשמתי משניהם באינטרנט.
ראיתי סמסונג A450 וצפיתי גם בפיוניר אך מדגם אחר.
שאלתי היא על סמך הנתונים והניסיון שלך מה עדיף.
למרות שלכאורה עדיפות ברורה לפיוניר (שם בעיקר) האים אכן כך?
תודה.
 
אהלן ליאור.
זקוק לתשובתך המהירה,מעוניין לרכוש לפני פסח.
תודה
 

זקוק לתשובה מהירה....

שלום ליאור.
מבקש דעתך לפני שאחליט סופית.
תודה.
ערן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור