LCD מסך LCD 42 אך ורק בתור מסך מחשב,מה כדאי?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharonmale
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharonmale

אוהב את התחום
הודעות
122
מעורבות
0
נקודות
16
גג עד 4500 ש"ח

מרחק למסך 3.5 מטר כך שירדתי מפול HD כי לא נראה לי שארגיש בהבדל(נכון?)

הבנתי שבמרחקים כאלה עדיף ללכת הגודל יותר מהאכות כי גם ככה זה לא יורגש ולכן לקחת HDREADY

ז"א אם יש לכם LCD יותר גדול איכותי עד 4500 ש"ח אשמח לשמוע הצעות.

הLCD יתפקד אך ורק בתור מסך מחשב ללא חיבור לאנטנה כלשהי יס או הוט,כמו כן כמובן שאני מוריד סרטים וסדרות ב HD .

כמובן שהחיבור הוא לכרטיס מסך חדש כך שהחיבור יהיה לפחות DVI .
השאלות הם כך:

א.האם עדיף 37 FHD ,האם יפריע לי שזה פחות איכותי
ב.אמרו לי שהסדרות שמורידים בHD הם גם ככה 720P ולכן עדיין אין שימוש ל FHD (ועדיף מסך יותר גדול?)
ג. על מה אתם ממליצים ?....

תודה מראש
נ.ב
אני יודע שצריך ללכת ולראות בעצמי אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל
 

נערך לאחרונה ב:
א. במרחק 3.5 מטר הייתי הולך על גודל 42".
ב. יש סדרות ב- 720P ויש סרטים ב- 1080P

תבדוק דגמים של סמסונג (סדרה A450), סוני, טושיבה (CV500), שארפ
 
ממש תודה רבה על המידע .
תוכל להיות גם מפורט גם בנושא סוני ושארפ איזה דגם?
אני בדקתי עכשיו ויצא לי 3 מטר בדיוק מהראש למיקום של הטלוויזיה לעתיד,האם אולי בכל זאת אני ארגיש וכדאי לקחת פול 37HD אינץ'?
ליאור ,מה היית לוקח ?
 
סוני נדמה לי סדרה 4000 ושארפ 44, הייתי מציע לך ללכת לחנות, לעמוד בדיוק באותו המרחק - כמו בבית, לבקש לצפות במסך HDR ו- FHD.
 

יש מקומות שאתה יודע שיש שם את הדגמים הנ"ל ויוכלו להראות לי עם חיבור דיגיטלי ?
אני לא יודע אם לפי התקנון אפשר לומר פה שמות של חנויות ,אבל הייתי אתמול ב2 חנויות גדולות של אלקטרוניקה ובכלל לא היה שם שום מסך ממה שאמרת לי ,מה גם שהראו ערוץ רגיל בטלוויזיה .
ושהתחלתי לשאול שאלות בקושי התייחסו אלי.
אם אי אפשר לפי התקנון ,אז תודה בכל מקרה על המידע
 
אני חושב שהשאלה המנצחת היא (בלי שום קשר לדגמים וכו'):

מאיזה מרחק ישיבה בדיוק ב42 אינצ' אפשר להבחין בFHD ל HDR?ובאיזו רזולוציה?
(מאחר ומחברים את המסך למחשב הרזולוציה תהיה גבוהה במהלך עבודה\גלישה עם המחשב)
ומאיזה מרחק הם נראים אותו דבר?
 
נערך לאחרונה ב:
אני מניח שמשושלה מטרים, לאנשים רבים יהיה קשה להבחין.
אם כי דווקא בשימושים כמו טקסט, שם יהיה הבדל גדול יותר, לעומת סרט "נע" למשל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור