מסך LCD פיליפס - מבקש עיצה

  • פותח הנושא פותח הנושא vania7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vania7

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
לאחרונה החלטתי לקנות מסך. מרחק צפיה כ 3 מטר. לאחר שקראתי מאמרים בכל מיני אתרים החלטתי ללכת על LCD. האמת, לא זוכר למה. :) מצאתי דגם שנראה על הנייר טוב מבחינת הפרמטרים השונים. מה דעתך ?
הדגם Philips 42PFL3312.
תודה רבה
אבירם
 

מה התקציב ומה השימוש העיקרי (סוג תכנים) במסך?
 
התקציב - בהתחלה חשבתי בסביבות ה 6000 ש"ח. עכשיו אני מבין ש 7000 ש"ח זה יותר סביר.
לרוב שידורי טלויזיה ( yesmax) וגם DVD.
המסך הנ"ל נראה טוב על הנייר. עדיין לא הלכתי לחנויות לראות תמונה.
תודה
אבירם
 
אתה יכול לבדוק גם דגם פלזמה Q91 של סמסונג, ב-LCD דגמים מקבילים של סוני / סמסונג
 

דרך אלגנטית

ליאור, האם אתה אומר לי בצורה אלגנטית לרדת מהמועמדת ?
 
לאו דווקא, תבדוק את הדגם שציינת וגם אחרים, כך תקבל מושג על יכולתו בפועל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור