מסך LCD בעייתי להדלקה, וובגוון אדום כאשר הוא נדלק לבסוף, הלך?

  • פותח הנושא פותח הנושא doros
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

doros

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
1
אהלן,

ברשותי מסך LCD של LG בן 4 או 5 שנים,
בשבועות האחרונים מסרב להדלק, המסך נדלק לשניות בודדות (ללא תמונה, לד החיווי הופך מאדום לירוק)
ונכבה שוב, ככה כמה דקות, רק לאחר הוצאה של התקע מהשקע לדקה וכמה נסיונות נוספים המסך נדלק.

היום לאחר שהמסך נדלק, שוב עם הבעיה שציינתי, התמונה כולה בגוון אדום (דומה למצב שבו נשרף תותח במסך CRT).

מישהו יודע מה הבעיה והאם אפשר לתקן, אם אפשר, כמה בערך אמור לעלות תיקון ?

תודה מראש על העזרה! :בעד:
 

מסך שלא נדלק בדרך כלל מעיד על ספק תקול.
על פי רוב מדובר בקבלים שהתיבשו.
תיקון אצל טכנאי יעלה בין 300-500 ש"ח ובחברה מעל 700.
החלפת ספק קומפלט דרך EBAY תעלה סביב ה 300 ש"ח (תלוי בדגם)
יתכן ויש קשר בין בעית הספק לתופעת הצבעים (אחד המתחים לא קים או לא יציב). או שלא! ואז מדובר בעוד השקעה.
תעשה את החשבון שלך אם כדאי לך להשקיע.
 
תודה.

בדקתי גם אצל טכנאי והוא אמר באמת שהבעיה כנראה מקורה בספק.

התיקון יעלה כמה מאות שקלים משום שהאחריות כבר פגה.

כנראה ירכוש מסך חדש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור