מסך 75 - Q9FN vs XF9005

  • פותח הנושא פותח הנושא yuvalg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuvalg

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
2
נקודות
8
מתלבט בין 2 המסכים הנ"ל.

לכאורה,הסמסונג עדיף בהיותו מסך דגל עם יותר אזורי הארה, קונטרסט ועוצמת הארה עדיפים והוא אכן נראה מעט חד יותר.
מצד שני הצבעים בסמסונג נראים רוויים יתר על המידה וגם לאחר משחק עם ההגדרות (בחנות) לא הצלחתי להגיע לתוצאה אופטימלית.

חשבתי גם בכיוון של ה-940e, אם עוד בכלל ניתן להשיגו.

אשמח לדעתכם, כו"כ - האם יש עוד דגמים שפיפסתי בגודל 75 שבאים בחשבון בטווח הנ"ל?
 

אלו שני מסכים מעולים, לפי כל הסקירות אכן בסמסונג יש בעיה להגיע לצבעים מדויקים (נטייה לירוק זרחני למשל). כמו-כן הסמסונג לא עוקב בצורה מדויקת אחרי עקומת ההארה ב-HDR ומנסה בכוח להבהיר פרטים על מנת להתבלט.
אני חושב שזו מחלה של החברה הזו, חשוב להם לבלוט מעל אחרים יותר מאשר להציג תמונה מדויקת.
האלגוריתם של ה-Local Dimming של סמסונג הוא מעולה אבל נוטה לאגרסיביות קלה שיכולה לגרום לאיבוד פרטים בתמונה.
הסמסונג גם לא תומך ב-Dolby Vision שעבורי זה חיסרון.
בחדר מואר מנגנון מניעת ההחזרים של סמסונג הוא כנראה הטוב בשוק.

הסוני נחשבת למעולה בצבעים, בתנועה וב-upscale וכנראה החיסרון הגדול ביותר הוא מערכת ההפעלה, יש אינסוף דיווחים וסקירות בהן אנשים נתקלו בקריסות ובעיות נוספות.

אני אישית מעדיף את הסוני במקרה הזה, אבל קשה לדעת כמה השפעה תהיי למערכת ההפעלה על החוויה שלך.
 
מתלבט בין 2 המסכים הנ"ל.

לכאורה,הסמסונג עדיף בהיותו מסך דגל עם יותר אזורי הארה, קונטרסט ועוצמת הארה עדיפים והוא אכן נראה מעט חד יותר.
מצד שני הצבעים בסמסונג נראים רוויים יתר על המידה וגם לאחר משחק עם ההגדרות (בחנות) לא הצלחתי להגיע לתוצאה אופטימלית.

חשבתי גם בכיוון של ה-940e, אם עוד בכלל ניתן להשיגו.

אשמח לדעתכם, כו"כ - האם יש עוד דגמים שפיפסתי בגודל 75 שבאים בחשבון בטווח הנ"ל?

לפני שרכשתי את הסוני XF9005 בחנתי את הסמסונג Q9FN.. אכן לסמסונג עוצמת הארה חזקה יותר ובזה הוא מגלה עדיפות ע"פ הסוני. מעבר לזה הסוני מציגה עליונות בכל הקשור לאיכות התמונה.

סמסונג מגלה יתרון בקלות התפעול בממשק ומערכת ההפעלה.

סוני שלחה עדכוני קושחה לכלל המסכים משנת 2016 למעבר לאנדרואיד 8.0 בקרוב גם סדרת ה XF תעודכן.
 
מתלבט בין 2 המסכים הנ"ל.

לכאורה,הסמסונג עדיף בהיותו מסך דגל עם יותר אזורי הארה, קונטרסט ועוצמת הארה עדיפים והוא אכן נראה מעט חד יותר.
מצד שני הצבעים בסמסונג נראים רוויים יתר על המידה וגם לאחר משחק עם ההגדרות (בחנות) לא הצלחתי להגיע לתוצאה אופטימלית.

חשבתי גם בכיוון של ה-940e, אם עוד בכלל ניתן להשיגו.

אשמח לדעתכם, כו"כ - האם יש עוד דגמים שפיפסתי בגודל 75 שבאים בחשבון בטווח הנ"ל?

אם אתה שם לב לרוויית יתר בסמסונג הרי שאתה ניחן בראיה טובה ולדעתי אין לך ברירה וללכת רק על הסוני כי שאר היצרנים תמיד יהיה בהם משהו שיפריע לך.
 

שני המסכים מעולים אך במידה וצבעים בסמסונג לא מדוייקים בעינך אז סוני הינו פתרון מעולה
 
אתמול סמסונג השיקו את הליין החדש
שכולל בתוכו את ה- Q90 וה-Q900 החדשות.

הם כוללות FALD ולדעתי רמה אחת מעל הסוני .
בכל מקרה הדגמים הישנים הולכים לרדת במחיר בגדול ...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור