? :-) חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 0 21/10/12 #1 אני מחליף את המסך בבית - זה D8000 בגודל 64 אינטצ' - מסך פלזמה איכותי באחריות של סמליין לעוד יותר משנתיים - אני מוציא אותו מהבית במחיר 13000 ש"ח - אם יש לכם שאלות או משהו כזה תעלו פה הודעה ואני אשלח לכם את המספר שלי
אני מחליף את המסך בבית - זה D8000 בגודל 64 אינטצ' - מסך פלזמה איכותי באחריות של סמליין לעוד יותר משנתיים - אני מוציא אותו מהבית במחיר 13000 ש"ח - אם יש לכם שאלות או משהו כזה תעלו פה הודעה ואני אשלח לכם את המספר שלי