מסך 42

  • פותח הנושא פותח הנושא yifty
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yifty

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום. אבקש את עצתכם בבחירת מסך 42 לסלון. 80 אחוזים צפיה מיס ו 20 צפיה בתכנים מהמחשב(סרטים בלבד. ללא שימושים אחרים). מהו המסך שיתאים לי ביותר בתקציב של 7000 שח. אם יש הבדלים באיכות במחיר הזה אפשר לדבר גם על 37 אינץ'. תודה
 

דגמי פלזמה של פנסוניק וסמסונג יכולים להתאים לך
 
תודה על התגובה המהירה. אתה יכול להיות חותר ספציפי?
 
זאת אומרת, על אילו דגמים היית ממליץ בדיוק?..
 

למשל על דגם סמסונג Q91, או פלזמה פנסוניק PV7
גם הטושיבה 37C3500 שבחנו באתר היתה לא רעה בשידורי טלוויזיה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור