Y yifty חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 14/4/08 #1 שלום. אבקש את עצתכם בבחירת מסך 42 לסלון. 80 אחוזים צפיה מיס ו 20 צפיה בתכנים מהמחשב(סרטים בלבד. ללא שימושים אחרים). מהו המסך שיתאים לי ביותר בתקציב של 7000 שח. אם יש הבדלים באיכות במחיר הזה אפשר לדבר גם על 37 אינץ'. תודה
שלום. אבקש את עצתכם בבחירת מסך 42 לסלון. 80 אחוזים צפיה מיס ו 20 צפיה בתכנים מהמחשב(סרטים בלבד. ללא שימושים אחרים). מהו המסך שיתאים לי ביותר בתקציב של 7000 שח. אם יש הבדלים באיכות במחיר הזה אפשר לדבר גם על 37 אינץ'. תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 14/4/08 #2 דגמי פלזמה של פנסוניק וסמסונג יכולים להתאים לך
Y yifty חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 14/4/08 #3 תודה על התגובה המהירה. אתה יכול להיות חותר ספציפי?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 14/4/08 #5 למשל על דגם סמסונג Q91, או פלזמה פנסוניק PV7 גם הטושיבה 37C3500 שבחנו באתר היתה לא רעה בשידורי טלוויזיה
למשל על דגם סמסונג Q91, או פלזמה פנסוניק PV7 גם הטושיבה 37C3500 שבחנו באתר היתה לא רעה בשידורי טלוויזיה