LCD או פלזמה מסך 42 עזרה למתחיל

  • פותח הנושא פותח הנושא שי40
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שי40

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מחפש טלביזיה חדשה לסלון. מרחק הצפיה הוא כ-4.5 עד 5 מטר. צפיה רגילה בטלביזה בהוט, לפעמים סרטים בדיוידי, לא מחבר מחשב כמה שאלות:

1. LCD או פלאזמה?

2. האם יש המלצה ליחסי גודל של המסך 16:9 וכו'. מה המשמעות של זה?

3. האם יש המלצה על דגם ספציפי?

4. מה דעתכם על טושיבה 42AV635 אם הולכים על LCD?
כמו כן מה ההבדל בין הסדרות השונות של טושיבה לגודל מסך הזה?

המון תודה.

שי
 

בתשובה קצרה

1. במרחק צפיה כזה שלדעתי האישית מתאים ללא פחות מ50 אינץ' - רק פלזמה. בגדלים כאלה הLCD בכלל לא יכולה להתחרות בפלזמה גם בגלל מבחר הדגמים המועט שיש וגם בגלל ההתמודדות עם הצגת איכות התמונה הירודה של הכבלים על גודל מסך כזה. העובדה שאתה לא מתכוון לחבר מחשב רק מחזקת את הטענה. גם אם תחליט ללכת על מסך קטן יותר פלזמה עדיין תתאים לך יותר.
2. 16:9 זה יחס אורך לרוחב של מסך רחב. זה היחס היחיד של מסך דק(LCD או פלזמה) שתמצא כרגע. נסה להסביר את השאלה בדרך אחרת אם לא עניתי עליה.

על שאלות 3 ו4 אני מעדיף לתת לאחרים לענות כי אני לא רוצה להטעות אותך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור