מסך 37, LCD - עזרה !!!

  • פותח הנושא פותח הנושא RAFA
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RAFA

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
זקוק לעזרתכם
נכון להיום מהו מסך 37' LCD ברמת מחיר של 5.000 ש"ח הטוב בשוק ?

תודה
 

אין דבר כזה הטוב ביותר בשוק. אחד יגיד פנסוניק בעוד האחר יגיד סמסונג.
גש ותבחן מסכים טובים בטווח מחירים הנ"ל כגון: פנסוניק, סמסונג, טושיבה, NEC, פיליפס ותבקש לאפס את כולם לאותם פרמטרים {צבע, ניגודיות, בהירות וכ"ו} ואז תחליט.

חשוב מאוד לראות בין היתר את ערוץ הספורט שם תמצא את המורח ביותר מבניהם ואותו כמובן תשלול מיד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור