מסך 1080P מארה"ב (תומך NTSC ולא PAL)

  • פותח הנושא פותח הנושא LiorA
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LiorA

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
היי,

רכשתי מכשיר LCD מארה"ב: SONY KDL46XBR4 שהינו FULL HD, כלומר 1080P.
המכשיר הינו 110-220v כמו גם 50\60Hz.

האם המכשיר יעבוד בארץ בחיבור לממיר ה- HD של חברת יס? האם אוכל לראות ממנו גם ערוצים עם תוכן שאינו HD, כאמור אם הטלויזיה תהיה מחוברת לממיר ה- HD דרך חיבור ה- HDMI?

תודה מראש,
ליאור.
 

על סמך נתוני המסך שכתבת, התשובה היא כן.
 
תודה ליאור! וכדי להיות בטוח:

לא אמורה להיות בעיה לראות ערוצים עם תוכן שאינו HD דרך הממיר?
איך מתבצעת ההעברה מ-NTSC ל-HD?
 
אם אתה משתמש בממיר יס HD ומחבר אותו דרך HDMI, הוא מבצע המרה לפורמט המתאים (אתה יכול להגדיר לו מ- 480i ועד 1080i), הכל ב- 50Hz
זה רלוונטי לכל הערוצים (לא רק ל-HD), אם תגדיר לו 1080i הוא יבצע Upscale
 

ליאור, אני חוזר בשאלה כי נאמר לי שהעובדה שב-SPECIFICATIONS של הטלויזיה רשום:
Power Requirements: 120V-240V AC,50/60 Hz
מתיחסת למתח הכניסה ותדר העבודה של ספק הכוח וזה שספק הכוח יודע לעבוד 240V בתדר 50Hz לא אומר שום דבר על שידורי HD... האם זה נכון?
בנוסף, האם יש בכלל מקום לאבחנה בין PAL ו-NTSC כשמדברים על שידורי HD?
 
1. זה נראה חיובי אבל צריך לוודא שהמסך יודע לעבוד עם פורמט כמו 1080/50
2. PAL ו-NTSC אינם רלוונטים ל-HD
 
האם יש דרך לוודא?

אני כרגע בארה"ב עם הטלויזיה - האם יש דרך לוודא לפני שאני מביא אותה לארץ?
 

לברר עם המפיץ המקומי, לנגן סרטי 50Hz מהמחשב.
 
סרטי 50Hz

שאלה בנוגע לסרטים - האם סרטים שנרכשו בארץ הם בהכרח דורשים קצב ריפרוש תמונה של 50Hz? ואם כן, האם לא מספיק שאחבר נגן DVD (אפילו אחד שנרכש כאן) ואראה אם אני מצליח לצפות בסרט ישראלי מהארץ?

אם התשובה היא לא ואני חייב לחבר את המחשב על מנת לבדוק:
1. איך אני יכול לדעת שהסרט הוא 50Hz? חיפשתי על הסרטים אבל אינני מוצא שום אינדיקציה.
2. האם בהכרח ברגע שאשים סרט 50Hz במחשב הוא ישדר 50Hz לטלויזיה?

מודה מראש על התשובות והסבלנות!!
 
סרטים שנרכשו בארץ הם PAL 50HZ, אתה צריך נגן DVD שתומך בזה.
1. בחלק מהסרטים יופיע המידע בשם הסרט, באחרים תוכל למצוא מידע על קובץ קיים בעזרת תוכנה כמו Media info, ה- Frame rate אמור להיות 25FPS.
2. אתה צריך להגדיר שהמחשב ישדר Refresh rate של 50Hz
 

ניסיתי מה שאמרת...

הכנסתי סרטים שנרכשו בישראל (על גבי קופסת הסרט היה רשום PAL, אז אני מניח שמדובר בסרטים שמשדרים 50Hz, מה גם שניסיתי דיסקים של ה"חמישייה הקמארית" - קשה לי להאמין שהם לא PAL... :) ).
הכנסתי אותם למכשיר DVD שעושה Upscaling ל-1080P מהדגם הבא:
Pioneer DV-400V-K Code & Region Free
HDMI Output Hi Definition upconverting DVD player
With upconversion up to 1080p (נרכש מ- http://www.220-electronics.com/)
הסרטים נראו מצויין על המסך, למעט העובדה ששולי הסרט נראו צרים יותר על המסך.

האם נראה לך כמו אינדיקציה טובה או שיכול להיות שהנגן שינה את הפורמט מ-PAL ל-HD ובנוסף שינה גם את קצב הריפרוש של התמונה מ-60Hz ל-50Hz?
 
ליאור, האם יצא לך לקרוא את הודעתי הקודמת? מה דעתך?
 
בסה"כ נראה שזה בסדר.
על איזה "שולי סרט צרים" דיברת, עליון ותחתון?
 

גם עליונים ותחתונים וגם צדדיים.
 
כנראה שהמסך עושה OVERSCAN
 
אתה יכול להסביר למה הכוונה OVERSCAN?

תודה!
 

סליחה, הפוך: Underscan, הוא מקטין את התמונה במקום לעשות OVERSCAN (הגדלה של 5% במטרה להעלים את השוליים השחורים).
הוא עושה את זה בכל הסרטים?
 
נראה שכן.
שמתי מספר סרטים, גם מארה"ב (NTSC) וגם מהארץ, ונראה שבכולם זה קורה.
האם זה משהו שניתן לשנות בהגדרות של המסך?
 
נסה לשחק בהגדרות יחס התמונה (היכן שיש 4:3, 16:9 14:9 וכו')
 

PAL to NTSC conversion

Hello,

I have brought from the US Sony KDS-R50XBR1 about 1.5 years ago. And I'm struggeling very hard to make display the YES HD channels.

I had to purchase an HDMI scaler from Kramer-Electronics (almost a $1000 scenario),

And it does the PAL to NTSC conversion fine. My issue is that when I go from HD channels to regular channels I loose the HDCP encription code, and need to reset my YES box from 0.

YES are aware of this issue, but has no solution in HDMI. They recommend I go with COMPONENT connection!
This is making HD go with SD video quality.....

Is any body on this forum can help?.....
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור