מסך פלזמה - צריך קצת עזרה...

  • פותח הנושא פותח הנושא aviga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviga

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
טוב, שלום לכולם, אני חדש בפורום, מזה שבוע אני בודק מסכי פלזמה ע"מ לרכוש מסך שאהנה ממנו ולא רק בשביל לומר שיש לי פלזמה
(וחוצמיזה שזה כבר לא משהו, מסך דק זה כבר סטנדרט כמעט בל בית)

- אני לא מומחה גדול לטלויזיות, והחלטתי על מסך פלמה ולא LCD בעיקר בהתבסס על מה שקראתי בפורומים שמספרים ש- LCD מסך מצויין, אבל עדיין לא שם, לצופה הביתי הממוצע שעדיין רוצה כמה שיותר טוב, כניסות\יציאות, HDR, ניגודיות, 100H וכו'... וכמובן גם יופי עדיף פלזמה.
- התקציב הוא בערך 7000 ש"ח
- צמצמתי את החיפוש לשני יצרנים: SAMSUNG, LG,
כשחשבתי שעשיתי כבר 80% מהעבודה הסתבר שטעיתי, בדקתי את דגם SAMSUNG PS42Q91H, אבל שיטוט נוסף ברשת רמז לי שהדגם הנ"ל הוא יחסית ישן ומחליף אותו הדגם PS42A450, בדקתי, ונראה על פניו שהאחרון שהזכרתי גם יותר טוב, אוקיי, עכשיו יצאתי לצפות במסך בחנות... ב-3 רשתות לא מצאתי את המסך (שקם אלקטריק, א.ל.מ, טרקלין חשמל), מחר אני אנסה עוד כמה...
- בינתיים שמתי עין גם על דגם LG 42PG200R, אבל גם פה יש את עניין המשווק הכפול \ אחריות \ ארץ יצור שונה וגם המסך שונה,
ראיתי את המסך בשקם אלקטריק, ורואים בו טוב מאוד (HD, ערוץ 2, ערוץ 10) יחסית למסכי LCD של LG שהיו בחנות
- בקיצור מחכה לי עוד הרבה עבודה, יחד עם זאת אשמח לקבל חוו"ד לגבי שני המסכים האילו
וכמוכן איפא אוכל לצפות במסך של SAMSUNG ע"מ להתרשם,

תודה מראש
אבי
 

ברשת א.ל.מ צריכה להיות תצוגה של סמסונג.
תבדוק גם פלזמה מדגם מקביל של פנסוניק.
 
תודה.
לאחר שראיתי את מסך הפלזמה ליד ה LCD נוכחתי לדעת שאין מה להשוות מבחינת ההשתקפות,
המסך שלי (כיום) ממוקם לא רחוק מהמרפסת וזה כמעט בלתי ניתן לצפות בו כשהתריסים פתוחים (בעיית השתקפות נוראה)
כמו שראיתי (וגם קראתי קצת ברשת) ב מסכי ה LCD אין את בעיית ההשתקפות, לכן ההעדפה השתנתה למסך LCD ולא פלזמה.
אני כרגע בוחן את הסדרה החדשה של SAMSUNG LCD
בנוסף, ברשת שקם אלקטריק ראיתי גם את מסך ה PHILIPS LCD שנראה מצויין, וגם אותו אני אבדוק, למרות שלא מצאתי הרבה חוו"ד על מסך זה,
אם מישהו \ מישהי יכולים לחוות דיעה על מסכי SAMSUNG LCD או PHILIPS אני אודה מאוד
תודה.
 
לי יש את הסידרה החדשה דגם LA46A650 מחובר לממיר HD של HOT . כל מילה מיותרת.
אני יכול להגיד לך גם בשידורים רגילים התמונה מדהימה.
שלא לדבר על שידורי HD כמובן.
כמובן שבדקתי מספר מסכים של חברות שונות טושיבה, פיליפס, LG והתמונה (לפי דעתי כמובן ) של הסמסונג הייתה הכי טובה.
אני באופן אישי מאוד ממליץ .
 

תודה, נראה לי גם שזה הכיוון שלי...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור