LCD מסך סמסונג LED 55 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא medman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

medman

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום למומחים,

אני קורא המון את הפורום הזה, ואני מעוניין לשמוע אם משהו מכיר/שמע /קרא יותר על ה UA55B7000 של סמסונג.
לדוגמא איך המסך מתמודד עם שידור SD.

צפייה 4 - 4.8 מטר
סלון מואר אך אין אור ישיר על המסך
צפייה בעיקר בשידורים SD, אך שוקל לעבור לממיר HD אם אקנה

התקציב גמיש, אך הנטיה לא להשקיע 20K על מסך - כמו שראיתי שמסך הזה מתומחר.

תודה!
 

ראיתה את המסך בעניים?
 
ראיתי את ה 46 אינץ ואהבתי!
מאחר ומרחק הצפיה שלי לא מאפשר לי פחות מ 50 אינץ אני פוזל לכיוון של ה 55 גם.
 
אני מניח כי שידורי SD יראו מעט פחות טוב בהשוואה לגודל 46", מעבר לזה, לא יודע אם יהיו שינויים גדולים.
 

נקודה מעניינת.
אני גם מחפש להבין מה בדיוק נדרש על מנת לחבר ממיר YES רגיל למסך ללא SCART.

אני לא מבין גדול בנושא, ואשמח לקבל את עצת המומחים פה.
 
קודם כל תודה על הלינק המצויין!

האם חיבור דרך טרנסקודר משפר את התמונה או שאפשר לומר שאותה איכות תמונה תתקבל גם עם חיבור כבלים ישיר (בהנחה ויש כאלה כניסות/יציאות)?

והאם מעבר לממיר HD נותן אותה איכות שידור בערוצים הרגילים ואני לא מדבר על ערוצי ה HD?

תודה
 

מה זה חיבור כבלים ישיר? זה לא רלוונטי לדיגיטלי.
ממיר HD יכול לבצע גם UPSCALE ל- 1080i של הערוצים הרגילים.
 
תודה על התשובה העניינית והברורה.

כוונתי בכבלים היא חיבור ישיר בין הממיר למסך, לדוגמא SCART ל SCART. האם שימוש בטרנסקודר לעומת חיבור כזה נותן את אותה איכות אות?
 
אם יש מחבר SCART בשני הצדדים (בממיר ובמסך), לא צריך טרנסקודר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור