מסך סמסונג 27 למחשב נייד

  • פותח הנושא פותח הנושא YosiRubin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

YosiRubin

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
בוקר טוב, מסך סמסונג מודל S27E332H מותקן כמסך שני למחשב הנייד שלי, הבעייה שבעת שימוש בתוכנת עיבוד תמונות לייטרום בחלונות משנה (ראו תמונה) אינני רואה את הכיתוב ליד הלחצנים, כאשר אני מנתק את המסך ועובד בתוכנה במחשב הנייד אין בעיה והכל תקין, הורדתי מאתר סמסונג קובץ להתקנת דרייברים והתקנתי אותם (MonSetup.zip), לא עזר, אולי לא התקנתי דרייברים מתאימים? או שיש דרייברים נוספים להתקנה? מערכת ההפעלה WINDOWS 10, תודה
2020-12-18_090106.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 2020-12-18_090106.jpg
    2020-12-18_090106.jpg
    KB 30.5 · צפיות: 240
זה רק ב-LR? נסה לנייטרל GPU
 
איך מנטרלים GPU, אני לא טכנאי מחשב
 
ב-LR
 

זה עובד באפליקציות אחרות?
 
הבעיה היא רק ב LR, איך מנטרלים את ה GPU ב LR? תודה על התשובות מקווה שיעזור
 
https://photographylife.com/news/lightroom-classic-gpu-acceleration-editing/amp

אם זה לא יעזור, הייתי בודק אם יש עדכונים
 

תודה על העזרה, כשאחזור לביתי אחרי שאסניף שמש אבדוק
 
ביטלתי את ה GPU, לא עזר? רעיון נוסף?
 

מה הגדרות מסך שלך? נסה להחזיר את ה-scale ל-100% (זה 96 dpi)
 
צלצלתי לתמיכה של סמסונג, רזולוציה 1920-1020 עושה את העבודה, תודה על העזרה
 
צלצלתי לתמיכה של סמסונג, רזולוציה 1920-1020 עושה את העבודה, תודה על העזרה

גם ה-dpi כנראה היה עוזר.
זה באג ב-LR, אני מניח שיש תיקון
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור