מסך סמסונג 206bw

  • פותח הנושא פותח הנושא ארז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ארז

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
המחשב עבר פירמוט ולאחר שהותקן עליו xp בדיוק מה שהיה עליו מקודם, מאז השתבשה לי הרזולוציה של המסך. התאמתי את הרזולוציה 1680*1050 ממש כמו לפני הפירמוט ומשום מה הכל נראה קטן כל כך.
מה עוד שעל פני המסך נראה שהעכבר חוצה את גבולות המסך וכאילו נעלם מהתצוגה אבל מתברר שהוא ממשיך לנסוע מצד ימין ולמטה.
אגב: ברשותי כרטיס מסך של Nvidia 8500
אודה מאד למי ששיוכל לפתור לי הבעיה.
 

האם שולחן העבודה מוצג ביחס של 1:1 ?
נסה להגדיל גם פונטים בהגדרות.
 
הגדרות שולחן העבודה

אין לי מושג אם כך מוגדר שולחן העבודה שלי. איך אני יכול לדעת זאת?
 
כנס למשל אל Display Properties אל לשונית Appearance ושנה Font Size
 

זה עדיין לא משנה לי את דף האינטרנט (של ynet) למשל, שנותר בכתב קטן.
תודה בכל אופן.
 
אז שם, תשנה הגדרות גודל טקסט של הדפדפן עצמו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור