מסך סמסונג או אלג'י?

  • פותח הנושא פותח הנושא tombu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tombu

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מתלבט לגבי קניית מסך lcd של סמסונג "40 la40b550
או lg "42 lh70yr
מישהו יכול לעזור ולהמליץ?
 

אני לא מכיר את המסך של סמסונג שציינת אבל אם אתה כבר חושב על ה LG LH 70
אני מציע לך לבדוק את ה LH50. זה דגם שלא נמכר ברשתות אלא בחנויות מובחרות יותר וח.י. יצאו אתו במחיר השקה מאד משתלם למה שהוא מציע.
אם אני זוכר נכון הוא שונה מדגם ה 70 רק בזה שאין לו תמיכה ב BT ושהעיצוב שלו פחות "סקרלטי" אלא יותר סטנדרטי.
אתה יכול לראות אותו ב ZMAX בהרצליה או ת"א.
כדאי לך לברר על מחיר שלו ב"מדיה גיים" בגבעתיים. שמעתי שיש להם מחיר טוב עליו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור