TakeOne חבר משקיען הודעות 2,934 מעורבות 893 נקודות 113 22/11/21 #1 יחובר למחשב נייד, בעיקר בחדר העבודה. שימוש ביתי רגיל, אינטרנט, אי מיילים, קצת נטפליקס, יו טיוב. גודל - סביב 27". אמרו לי שכדאי כבר 4K בגלל איכות תמונה ורזולוציה. תקציב, עד 1,700 ש"ח פלוס מינוס. חשוב לי שירות טוב ( מעדיף יבואן רשמי). המלצות?
יחובר למחשב נייד, בעיקר בחדר העבודה. שימוש ביתי רגיל, אינטרנט, אי מיילים, קצת נטפליקס, יו טיוב. גודל - סביב 27". אמרו לי שכדאי כבר 4K בגלל איכות תמונה ורזולוציה. תקציב, עד 1,700 ש"ח פלוס מינוס. חשוב לי שירות טוב ( מעדיף יבואן רשמי). המלצות?
Cloudy חבר משקיען הודעות 818 מעורבות 324 נקודות 63 22/11/21 #2 במחיר הזה 2560x1440, ממליץ פאנל מסוג IPS. קניתי זוג Lenovo P27h-10 (כבר לא זמינים) במחיר נמוך ממה שציינת (ליחידה) ומרוצה מהם עד הגג. הם כוללים חיבור USB-C עם מספיק מתח לטעינת Macbook Pro. מצאתי לך את המחליף בגוגל: https://tinyurl.com/4zpjudbz
במחיר הזה 2560x1440, ממליץ פאנל מסוג IPS. קניתי זוג Lenovo P27h-10 (כבר לא זמינים) במחיר נמוך ממה שציינת (ליחידה) ומרוצה מהם עד הגג. הם כוללים חיבור USB-C עם מספיק מתח לטעינת Macbook Pro. מצאתי לך את המחליף בגוגל: https://tinyurl.com/4zpjudbz
Cloudy חבר משקיען הודעות 818 מעורבות 324 נקודות 63 24/11/21 #4 לא, 2560x1440, מבחינת גודל פיקסל הוא כמעט זהה ל 1920x1080 במסך "24
TakeOne חבר משקיען הודעות 2,934 מעורבות 893 נקודות 113 24/11/21 #5 חשבתי על זה. מה דעתך? https://ksp.co.il/mob/item/75878
Cloudy חבר משקיען הודעות 818 מעורבות 324 נקודות 63 24/11/21 #6 הפאנל עושה רושם טוב מאד. לי חסר שם ה USB-C לחיבור+טעינה של נייד / מק.
TakeOne חבר משקיען הודעות 2,934 מעורבות 893 נקודות 113 24/11/21 #7 גם אין רמקולים מובנים. פשרות לטובת איכות תמונה......
Cloudy חבר משקיען הודעות 818 מעורבות 324 נקודות 63 24/11/21 #8 עזוב, רמקולים של מסך נוטים להתחרות ברמקולים של מחשב נייד ורמקולים בעשרים ש"ח על מי ישמע יותר גרוע.