מסך מחשב 26inch Samsung Syncmaster T260, בתור טלוויזיה?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomeryona
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomeryona

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
רציתי לדעת מה חושבים פה על שימוש במסך המחשב הנ"ל בתור טלוויזיה, האם אפשרי בכלל לחבר בעזרת ממיר יס HD ולראות בו טלוויזיה או שזה סיבוך רציני? האיכות שאני אקבל בשידורים רגילים ובשידורי HD? הרזולוציה שלו היא של FULL HD, למישהו יש נסיון אם חיבור מסך כזה לשידורי טלוויזיה?
 

אין בעיה לחבר אליו ממיר HD, בדקתי וזה עובד בסדר גמור.
החסרונות: חוסר בשלט רחוק + מצבי תמונה 16:9 או 4:3 ללא מתיחה חכמה לשידורים רגילים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור