מסך מארה"ב שנאי האם זה משנה? (ממיר מתח)

  • פותח הנושא פותח הנושא menimen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

menimen

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי מסך מארה"ב כמובן שהמסך מגיע מותאם ל 120V ולכן אני רוצה לרכוש שנאי כמה שאלות

מדובר במסך LED 32

1) האם זה הגיוני שההספק המקסימלי של המסך הוא 63W (אם הבנתי נכון את מה שראיתי במפרט)
ואם כן לפי זה יספיק לי לקנות ממיר מתח של עד 100W ?

2)האם יש עניין לקנות ולהשקיע בשנאי 'איכותי' כדאי להגן על המסך או שאין הבדל וכל שנאי יהיה טוב?


אשמח עם תציצו בלינקים המצורפים של המפרט של המסך ושל השנאי ותגידו אם זה מתאים

מסך:
http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10151&catalogId=10551&langId=-1&productId=8198552921666248687#specifications

שנאי:

http://www.amperel.co.il/products/167833


תודה רבה :)
 

נערך לאחרונה ב:
כן, נשמע הגיוני סה"כ. זה מסך מהדור החדש. וקטן.
קח 150-200 וואט. עדיף.
 
והא יש עניין ב'איכותי' או שאין הבדל הכל אותו דבר

*והאם יש עניין ב'איכותי' או שאין הבדל הכל אותו דבר

אני לא רוצה להזיק למסך

אין לי מושג מה זה איכותי, אבל בכל דבר יש סוגים יותר יקרים ופחות האם יש הבדל ?
 
נערך לאחרונה ב:
לא ידוע לי על :איכותי...
יש מיוצבים ולא מיוצבים . אתה ציך מיוצב כזכור לי.
תשאל בחנות שם, הם יודעים דווקא.
 

אוקי תודה רבה על העזרה !!!

תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור