מסך מאבד תמונה לאחר עליית ווינדוס

  • פותח הנושא פותח הנושא kernel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kernel

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום יש לי כרטיס מסך מסוג ASUS 8500GT שמחובר לטלוויזית PANASONIC 37LX80 ב VGA כשאני מנסה לחבר אותו למחשב רואים תמונה עד שהאייקון של ווינדוס מופיע )XP HOME)
והקו הכחול רץ למטה ומשם (כהמערכת סיימה לעלות) פשוט נעלמת התמונה והמסך נהיה שחור
המחשב בסדר כשאני מחבר אותו למסך מחשב רגיל הכל עובד ?
מה יכולה להיות הבעיה ? תודה .
 

עניין של רזולוציות.
תנסה לשחק איתן עד שתמצא רזולציה נכונה.
 
יש לך אפשרות לחבר את הטלויזיה ואת מסך המחשב באותו זמן?
 
מומלץ לעדכן דריבר לגירסא האחרונה
 

תודה על העזרה זה נפתר בסוף ,
אם מישהו יחפש את זה אי פעם בפורום הטכאטיס מסך היה מוגדר לא נכון היציאת VGA לא הייתה פתוחה רק ה DVI והאנלוגי של TVOUT
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור