LCD או פלזמה מסך לסלון 46-50 אינטש

  • פותח הנושא פותח הנושא elizura
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

elizura

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום כולם,

אודה על עזרתכם בבחירת מסך לסלון.
מרחק צפיה כ- 4.5 מטרים.
חלון מרפסת גדול מואר מהצד.
תכני צפיה - בעיקר שידורי טלויזיה רגילים, סרטי וידאו.
תקציב - סביב 8K

חשבתי תחילה לקנות את הלד C6200 של סמסונג אך אני חושש מהשתקפויות.
המליצו לי על הפלסמה של סמסונג PN50C550 כי יש לה ציפוי נגד השתקפות.
עד כה חשבתי שפלסמה לא באה בחשבון כי שי לה יותר השתקפויות - האם הפלסמות כיום התגברו על הבעיה?

אשמח לשמוע חוות דעתכם (וזה לא חייב להיות של סמסונג...)
 

בגלל השימושים שלך אתה חייב פלזמה, על השתקפויות אפשר להתגבר, על איכות תמונה גרועה אי אפשר. ולכן במקרה הזה אתה חייב פלזמה. ובמרחק הזה הייתי הולך לפחות על 50 אינץ', 46 לא בא בחשבון בכלל
 
תודה,

האם יש פלזמות עם פחות השתקפויות מאחרות?
האם סמסונג PN50C550 מומלצת?
 
הפלזמות היקרות, מגיעות עם ציפוי נגד השתקפויות יעיל למדי.
תצטרך לבחון בחנות את הפרמטר הזה בפועל (תעמוד בזוית מול מנורה למשל ותבחן כיצד היא משתקפת במסך).
 

יש לך וילון על החלון ?
 
מסך לסלון ללא השתקפויות

תודה על התשובות.
אין לי וילון ואני ממש לא רוצה לשים וילון. לכן חשוב לי מאד שלא יהיו השתקפויות עד כמה שניתן.
אעשה את הסיבוב בחנויות אבל אשמח לקבל מכם המלצות על מסכים שידועים ביכולתם להפחית השתקפות כך שאתמקד בהם. האם עד כמה שידוע לכם לסמסונג PN50C550 אכן יש מיעוט השתקפויות?
 
הייתי ממליץ לך על sharp - le810 דגם הקוואטרון שלהם - קניתי אותה לפני שבוע ואני מרוצה מעל ומעבר מאיכות התמונה-פשוט חוויה,אבל בתקציב שלך תוכל לקנות רק את דגם ה 46 ובמקרה שלך באמת עדיף 50 ומעלה.
 

לד לתוכן הצפייה שהוא צופה בו תהיה קטסטרופה במיוחד שאנחנו מדברים על גדלים של 50 אינץ. רק פלזמה יתאים לו, כי הוא רואה רק שידורי וידאו וגם קלטות וידאו.
 
טוב קלטות וידאו זה קטסטרופה בפני עצמה:)
אבל לא מדויק לאמר שבלד רואים קטסטרופה...אולי לא כמו בפלאזמה אבל התמונה בהחלט נסבלת+ בדגמים מסוימים.
מה גם שהשיקול לדעתי לא אמור להתבסס אך ורק על שידורי טלויזיה כי אולי אני אופטימי מדי אבל במוקדם או במאוחר ערוצי hd יתפסו מקום מרכזי בשידורי הטלויזיה.
 
אם בקלטות וידאו אתם מתכוונים ל VCR אז זה ממש לא המצב. כוונתי היתה לסרטים שהילדים שלי מורידים או סרטים שמוקרנים ב- YES.
אני מקווה שהציפיה שלי שתמורת סכום של סביב 8000 ש"ח אוכל לקבל צפייה קצת יותר מ"נסבלת" היא לא מוגזמת...
האם מישהו יכול לחוות דעה על הזמזומים שמדווחים בחלק מהפלזמות כמו בסמסונג המדוברת?

סה"כ ביקשתי לראות טלויזיה באיכות טובה בלי רעשים ובלי השתקפויות. המלצות???
 

תשמע, אם היינו מדברים על גודל של 42 אינץ', ב 8000 שקל הייתה מקבל אחלה מסך עם איכות צפייה מעולה. אבל בגלל שאנחנו מדברים על גודל של 50 אינץ', אין לך ממש הרבה אופציות.
 
איזה מסכים היית ממליץ לגודל הזה בסכום יותר גבוה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור