מסך לסלון עד 5000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא pitex
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pitex

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
אני מתעניין במסך 46" LCD או LED לסלון.
אני פחות רוצה פלזמה בגלל נושא ההשתקפויות (יש לי הרבה אור בסלון).

ראיתי שני דגמים של סמסונג.

UE46H5000
UE46D5000

על פניו נראים אותו דבר, למרות שהראשון יותר זול.

אני מעוניין במסך הכי טוב שאני יכול לקנות ב- 5000 שקל.

אשמח לעזרתכם,

תודה!

גיא
 

החסרתה המון דברים שיכולים לעזור לנו לעזור לך בבחירת מסך מתאים...
כמו מרחק צפייה?
תנאי תאורה?
תכנים?
חיבורים?
ועוד עם אתה מעונין במסכים טובים לגודל 46 -47 כדי שתעלה תתקציב בעוד 1500-2000 שכל וכבר אז יש לך מסכים מציוניום שכוללים תלת מימיד יש לך את LG LM620 שעולה 7200 שקל בערך ויש לך את D6400 של סמסונג ב6 אלף
ועוד תבדוק כמה מסכים ותחזור עליניו התרשמות בהצלחה
 
D6400 סמסונג מסך מדהים
לך ותראה , מקסימום תהנה

אם לא תלך ותתרשם בעיניים שלך ממסכים , לא נוכל לכוון אותך לדרישות שלך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור