אגב, בקשר לנושא של עבודה עם ישומי אופיס ואינטרנט, גם זה תלוי.
אם אתה עובד בכל פעם עם מסמך אחד או אתר אינטרנט יחיד פתוח, אז 4:3 יתאים.
אבל אם אתה עובד עם מספר חלונות פתוחים, למשל עם שני מסמכי וורד פתוחים במקביל, או אתר שפתוח במקביל למסמך וורד, אז עבודה במוד 16:9 תהיה נוחה בהרבה.