מסך למחשב?

  • פותח הנושא פותח הנושא yalyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yalyal

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
איזה עדיף? 16:9 או 3:4?
19 או 22 אינץ'?
לשימוש ביתי רגיל, הרוב גלישה ברשת.
מערכת הפעלה של XP.
 

16:9 זהו פורמט נפוץ נוח ומתאים יותר לצפייה.


במידה והמסך ישמש גם לצפייה בסרטים? לך על 22". {גם 20 אינץ' יספיק}
 
מצטרף להמלצה של עופר על גודל 22" (במיוחד במחירים של היום).
מוזמן לקרוא כתבה בנושא: יתרון מסך LCD רחב
 
יחס ניגודיות

יותר גדול יותר טוב?
1:10000
יותר טוב מ:
1:3000??
 

באופן תאורטי אכן כן.
באופן מעשי, אין תקן אחיד למדידת ניגודיות, כל יצרן בודק בצורה שונה ולכן המדד היחיד הוא בדיקה במציאות של איכות התמונה.
 
תשקול טוב לגבי 16:9 לעומת 4:3

תהיה סגור על מה בא לך.
אם אתה צופה כבד בסרטים/סדרות או סתם עבודה.

אם זה בעיקר עבודה (מעל 85%) על יישומים רגילים (כולל אופיס אינטרנט וכו...) אז 4:3

אני יכול להמליץ על סדרת 1900 של LG , שהיא גם מאוד מעוצבת , 19" של 4:3 באיכות מעולה.

ומחיר נמוך היום . לדעתי לא חייבים תמיד להשקיע בלי סוף כסף על מחשב. לא תמיד קונים בזה יותר טוב והרבה פעמים אנשים קונים הרבה יותר ממה שהם באמת צריכים.

אגב היה בזמנו ב"באג" מבצע על מסכי ויו סוניק, 19" מסדרת VA שהיא סדרת הווליו , באיזה 700 ש"ח .

לי יש כזה בעבודה שעובד כבר שנה+ 24 שעות ללא הפסקה :)
 
אגב, בקשר לנושא של עבודה עם ישומי אופיס ואינטרנט, גם זה תלוי.
אם אתה עובד בכל פעם עם מסמך אחד או אתר אינטרנט יחיד פתוח, אז 4:3 יתאים.
אבל אם אתה עובד עם מספר חלונות פתוחים, למשל עם שני מסמכי וורד פתוחים במקביל, או אתר שפתוח במקביל למסמך וורד, אז עבודה במוד 16:9 תהיה נוחה בהרבה.
 

נכון

לדעתי בכל מקרה עדיף רחב, אפילו 22, תוכל לפתוח 2 חלונות ותרגיש את ההבדל שזה ממש נוח!,ליאור אני לא מכיר מישהו שפותח רק חלון אחד בנט...
מי שדיבר על מחירים אז 22 אינץ במחירים לא גבוהים בכלל...במיוחד לשימושים של אופיס וגלישה בלי דרישות לאיכות צבעים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור