מסך למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא elor16
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

elor16

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין לרכוש מסך חדש למחשב.
19-21 אינצ', עד 1200 ש"ח
יש המלצות?


תודה רבה :)
 

DELL 2312
איכות תמונה טובה מאוד, תמורה טובה למחיר.
 
יש המלצות בגזרת LG וסמסונג?
 
מה חשוב לך במסך?
 

איכות טובה לראות סרטים וסדרות(720P בדר"כ אני רואה, לפחות), עורך תמונות שאני מצלם וכד'
 
אז אתה צריך מסך עם פאנל IPS, כמו ה- DELL, או דגמים מקבילים של LG כמו IPS235TBN.
 
אני גם ממליץ על הדל, יש לי אחד כזה.
אם יש לך 1200 ש"ח כבר אפשר לקנות את ה 24" שהוא יותר טוב.
 

לLG יש מהירות תגובה יחסית נורא איטית(במסך הקיים, בן 4-5 שנים, מהירות התגובה היא 2 MS)
יש עוד מסכים מומלצים של LG וסמסונג? דל נשמעים לי קצת פחות אמינים ומובילי שוק המסכי מחשב...
 
דל לא אמין?!
לפעמים אני בשוק ממה שאנשים כותבים פה.
 
דל נשמעים לי קצת פחות אמינים ומובילי שוק המסכי מחשב...

חח
 

דל לא פחות אמינים מאחרים, בכל מקרה, יצרנים רבים משתמשים באותם הפאנלים.
אל תתייחס למהירות התגובה, שוב, אם אתה מחפש איכות תמונה, לא תמצא טוב יותר במחיר הזה.
אם אתה רוצה להבין מה ההבדלים בין סוגי פנלי ה-LCD השונים, קרא על כך כאן: פנלי LCD
 
לפעמים אני בשוק מחוסר ההבנה של אנשים את הכתוב.
"פחות אמינים" קצת שונה מ"לא אמינים".
הרושם שלי זה שהפירמה של LG וסמסונג יותר חזקה(ונגזר מכך, אמינה), מDell.
 
ממש לא, DELL נחשב למותג חזק מאוד בעולם מסכי המחשב.
יש לי ניסיון עם מסכים שלהם למשך כמה שנים.
כאמור, אתה צריך לחפש מסך מחשב עם פנל IPS אם איכות תמונה וזויות צפיה חשובות לך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור