E elikm חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 3/6/12 #1 לאנשי הפורום שלום, יש לי מסך LCD בן 7 שנים של חברת NOC. המסך כבה אחרי כ- 10 דקות של שימוש, כאשר אני מחליף רזולוציה המסך עובד למשך כשעתיים ואז כבה. מה לדעתכם הבעיה? תודה, אלי
לאנשי הפורום שלום, יש לי מסך LCD בן 7 שנים של חברת NOC. המסך כבה אחרי כ- 10 דקות של שימוש, כאשר אני מחליף רזולוציה המסך עובד למשך כשעתיים ואז כבה. מה לדעתכם הבעיה? תודה, אלי