מסך טלוויזיה טוב עד 16K 55 אינש

  • פותח הנושא פותח הנושא royl5166
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

royl5166

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
מצלמת HD בטלוויזיה מעניין
עומק צבעים מאוד חשוב , מיליארדים של צבעים ולא רק16.7 מיליון
55"
16 אלף ש"ח +/-
 

נערך לאחרונה ב:
samsung d8000
ישאר לך עודף (עולה כ13K)
 
לא בקשתי שתחסוך כסף
בקשתי מצלמה HD ,איפה רשום איכות המצלמה ?
כמה צבעים מכיל הפאנל ? איפה רשום
איפה רשום על עומק הצבע שניתן לקבל ?
לא ענית לי על כלום
אני לא קונה מסך לפי כמה חוסך לי כסף
 
מה יעזור לך מספר הצבעים? אתה הולך לספור אותם אחד אחד? קונים מסך שמציג בשורה התחתונה איכות תמונה מצויינת, לא קונים לפי פרמטר בודד במפרט הטכני, מה יעזור לך מיליארד צבעים עם השחור לא יהיה טוב, זויות צפיה גרועות או עיבוד וידאו מחפיר?
היום ניתן לרכוש מצלמה עבור הדגמים של פנסוניק, סוני, סמסונג ו-LG, דגמי הדגל של סמסונג, כמו ES8000 מגיעים עם מצלמה מובנית.
 

לא בקשתי שתחסוך כסף
בקשתי מצלמה HD ,איפה רשום איכות המצלמה ?
כמה צבעים מכיל הפאנל ? איפה רשום
איפה רשום על עומק הצבע שניתן לקבל ?
לא ענית לי על כלום
אני לא קונה מסך לפי כמה חוסך לי כסף

קנון SX20
מצלמה מצויינת עם HD תאמין לי תהיה מרוצה עד הגג, ותחסוך לפחות K13
 
יש הרבה ביקורות על הD8000 היא נמכרת כסוף עונה, והיא ספינת הדגל של סמסונג מ2011 לא תמצא טלויזיה טובה יותר,

ואני לא ירד לרמה שאתה רוצה להוריד את הדיון הזה, זו טלויזיה הכי טובה שתוכל לקנות עד 16K וזהו, כעסתי מספיק לש-ון

רמת שחורים, עיצוב, 3D , טיוי סמארט....

אתה מכיר את אתר "גוגל" תקבל שם יותר פירוט, וכניסה לתכונות
 
פנסוניק GT50 חדשה קיבלה ביקורת מצויינת
 

לי עוזר מספר צבעים XV COLOER שמוסיף 1.8 צבעים נראה מדהים
מול 16.7 מיליון
לי עוזר בעניים

כל המסכים שציינת יש להם זוית ראיה גרועה
מי שיודע להפעיל עומק לצבע נהנה יותר
מה הבעיה

ES8000 מגיעים עם מצלמה מובנית
איזה מצלמה ? HD ? 1080P ? 60 FPS
כל הביקורות באתר לא שלמות
מאוד מצועצע הביקורות שלך
יש יותר שאלות בלי שום תשובות
אם זהנ לא מעניין השאלות לביקורות שלך , מה שווה הביקורת ?
 
פנסוניק GT50 חדשה קיבלה ביקורת מצויינת
קראתי את הביקורת ולמטה את כל הביקורת שלכם
שוב מה מקליטה המצלמה 1080P כמה FPS ?
לא מבין למה כותב הביקורת לא יכול לענות ?
מה הבעיה שאני שואל כמה צבעים ?
כי כותב הביקורת לא יודע אז הוא כועס על השואלים ?
 
יש הרבה ביקורות על הD8000 היא נמכרת כסוף עונה, והיא ספינת הדגל של סמסונג מ2011 לא תמצא טלויזיה טובה יותר,

ואני לא ירד לרמה שאתה רוצה להוריד את הדיון הזה, זו טלויזיה הכי טובה שתוכל לקנות עד 16K וזהו, כעסתי מספיק לש-ון

רמת שחורים, עיצוב, 3D , טיוי סמארט....

אתה מכיר את אתר "גוגל" תקבל שם יותר פירוט, וכניסה לתכונות


אתה פשוט עונה שטויות לפי מחיר
בשביל מחיר לא הגעתי לכאן
אין לך שום מושג בכלום , אתה נשמע כמו משועמם עם קבלות
המחיר כסוף עונה , תגיד מאיפה הגעת ? שוק הכרמל מה אתה מוכר עגבניות
 

אדון חבר חדש, אני מציע לך להרגע, כך לא מדברים אצלנו בפורום.

אין שום מצלמה של טלוויזיה שמצלמת 1080p נכון לעכשיו, רק 720p.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור