LCD מסך טלוויזיה היטאצ'י

  • פותח הנושא פותח הנושא נילי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נילי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי טלביזיה lcd של היטאצ'י,
המסך שחור כאילו כבויה אך השמע תקין, בכל התחנות.
האם בעיה בהגדרות, כפתור שנלחץ בטעות או תקלה במסך ??
(או משהו אחר...
בתודה !
 

היי, השמע יוצא מהרמקולים של הטלוויזיה או דרך מערכת אודיו חיצונית? אם זה דרך מערכת אז תנסי להעביר כניסות בשלט (לחצן AV) לזו הנכונה.
בנוסף, תנסי להכנס לתפריטי הטלוויזיה (MENU), האם הם מופיעים על המסך?
 
קודם כל תודה,
השמע יוצא מרמקולי הtv , והמסך לא מראה גם את הmenu.. רק שחור..
 
נשמע כמו תקלה ועניין לטכנאי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור