שלום,
יש לי טלביזיה lcd של היטאצ'י,
המסך שחור כאילו כבויה אך השמע תקין, בכל התחנות.
האם בעיה בהגדרות, כפתור שנלחץ בטעות או תקלה במסך ??
(או משהו אחר...
בתודה !
היי, השמע יוצא מהרמקולים של הטלוויזיה או דרך מערכת אודיו חיצונית? אם זה דרך מערכת אז תנסי להעביר כניסות בשלט (לחצן AV) לזו הנכונה.
בנוסף, תנסי להכנס לתפריטי הטלוויזיה (MENU), האם הם מופיעים על המסך?