מסך חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא TakeOne
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,934
מעורבות
893
נקודות
113
הפלאזמה כנראה נפחה את נשמתה.
מחפש טלוויזה חדשה 55".
לא מבין כלום בטכנולוגיות הקיימות, הבנתי שהכל היום 4K וכולן חכמות
אני מבין ש LG וסמסונג טובות ונותנות VFM.
עברתי קצת על החומר בפורום, אבל בהנחה שכל יומיים נכנס משהו חדש לשוק, על מה אתם ממליצים?
תקציב - רצוי לא לעבור את 5-6 ואם יש משהו טוב בפחות, אז בהחלט עדיף!
(ורד)
 

יש לי את הסמסונג 55" רואים מצויין בתקציב שלך תבדוק באילו דגמים יש רמקולים יותר טובים בטלויזיה.הדגם שלי. ru 8000
 
תודה!

ושאלה לגבי ה LG: מה ההבדל באיכות התמונה בין ה NANO ל OLED? האם דרמה, או בקטנה?
 
ב-OLED רואים טוב יותר.
אם לרכוש LG אז רק מ-ח.י היבואן הרשמי.
שרות טוב מאוד(החליפו לי טלוויזיה תקולה)
גם הממשק שלה נח וטוב לתיפעול.
 

זה הכיוון כנראה.
תודה (ורד)
 
לא הייתי מתקרב לoled ומעדיף את הnanocell.
2 סיבות:מחיר יקר יחסית ובנוסף היתה וכנראה גם ישנה בעיית צריבה של תמונה כשהמסך נשאר דלוק זמן ממושך.
אני העדפתי את סמסונג q70r אבל לlg יש כמה מוצרים מעולים בננוסל ובמחירים סבירים יחסית.
 
תודה.
קנינו את ה OLED כבר בשבוע שעבר. אספקה והתקנה באותו יום. בנתיים נראה טוב מאוד. השלט בסגנון Wii = מגניב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור