LCD מסך חדש 65.

  • פותח הנושא פותח הנושא בנימין
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בנימין

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
2
נקודות
8
מעונין לקנות מסך חדש בגודל 65.
הבנתי שמומלץ לרכוש QLED או OLED בלבד בגדלים האלה.
טרם הצלחתי להבין את ההבדל בין שתי הטכנולוגיות הנ"ל ואיזו מהן טובה יותר.

תקציב - עד 10,000 שקלים.
 

מעונין לקנות מסך חדש בגודל 65.
הבנתי שמומלץ לרכוש QLED או OLED בלבד בגדלים האלה.
טרם הצלחתי להבין את ההבדל בין שתי הטכנולוגיות הנ"ל ואיזו מהן טובה יותר.

תקציב - עד 10,000 שקלים.

שלום לך.

טכנולוגית ה OLED שונה מה-QLED שהיא למעשה מסך ליד.
לכל טכנולוגיה יש יתרונות וחסרונות.

לדוגמה.. עוצמת הארה, ועמידות מפני צריבות טובה יותר מאשר למסכי הליד ה-OLED.
איכות השחורים והקונטרסט, וזווית הצפייה טובה יותר במסכי ה-OLED.

לדעתי מסגרת התקציב שלך אינה מספקת לרכישת מסך OLED בגודל 65 אינצ'.

בנוסף.. במידה ואתה בכיוון של מסך סמסונג QLED סדרה 7.
הייתי ממליץ לך לכיוון של סוני דגם 9005 שמגיע עם תאורה אחורית עם איכות שחורים, טובה יותר משמעות מכל מסך ליד בעל תאורה היקפית.
 
אני קיבלתי הצעה ל אולד 65b7y ב10000 יבואן רשמי.
אם תרצה דבר איתי
[email protected]

תודה.
ירדתי בינתיים מהעניין ...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור