מסך חדש (יחסית) של סמסונג 40' וכבר עושה בעיות ?!

  • פותח הנושא פותח הנושא buofer2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

buofer2

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
בסוף חודש אוג' 08 רכשתי מסך LCD חדש 40' של סמסונג.
עקב מעבר דירה התחלתי להשתמש במסך רק בחודש נובמבר 08.
לפני כשבוע החלה תופעה מוזרה- כעבור כ-10 דקות מרגע הדלקת הטלויזיה המסך הופך לשחור (שומעים סאונד בלבד), גם שאני מעביר תחנות אין שום שינוי- המסך שחור ושומעים סאונד. הנ"ל קורה גם בעת צפיית DVD (כך שזה לא קשור לממיר HOT). כשאני מכבה ומדליק את המסך (עם המתנה של מס' שניות) לכאורה מסתדר עד הפעם הבא (בעוד 10 דקות...)
נראה לי מוזר שמכשיר חדש, איכותי (ויקר...) עושה בעיות תוך זמן קצר יחסית.
מה יכולה להיות הבעיה ? האם יש עצות לפתרון ?
טכנאי יבוא לקחת המכשיר אך המחשבה כי המכשיר יעזוב את הבית לא עושה לי טוב...
אשמח לקבל כל עצה בנושא
בתודה מראש וחג שמח וכשר
אופיר
 

אין מה לעשות , מכישרי חשמל זה מזל , ולמה זה לא עושה טוב לך כשטכנאי בא לקחת ולחזיר?
 
קודם כל עדיף לסמן בטוש כימי ולהעתיק את מספר הסידורי של המכשיר,לוודא שקיבלת חזרה את המסך המתוקן המקורי.
מקובל שמשאירים מסך חילופי שווה ערך עד התיקון.לא כל כך נורא.;)
 
אני לא מבין את - טכנאי יבוא לקחת את המכשיר.
כבר דיברת עם השרות וזה מה שנאמר לך? היות ויכול להיות שניתן לתקן את המסך בבית
 

הטכנאי היה אצלי כבר השבוע הוא ביצע "ריסט" להגדרות (בדיוק 3 שניות) ולמרות שבקשתי שימתן 10 דקות לבדוק שהתקלה לא תשוב הוא לא היה מוכן.
מיד שיצא התקשרתי לשירות ובקשתי שיודעו לו שיחזור, אבל זה היה כבר בלתי אפשרתי ועד שרטפון עונים...שאלוהים יעזור...)
הטכנאי היה נראה לא רציני.
אני לא סומך על כך שאם ידאגו "לשמור" על המכשיר כמו שצריך, חושש משריטות ונזקים על גבי המככשיר ?
מי יודע איך הוא סוחב אותו, איך הוא שומר עליו בנסעיה וכד'.
אופיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור