מסך הפלזמה חוזר ובגדול?

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
לאחר שהוכרזה כמתה כמעט בשנה החולפת (ע"י מנכ"ל סוני וגורמים נוספים) זוכה הפלזמה לתחיה מחודשת ועושה קאמבק "בגדול".

יצרני מסך הפלזמה חוזים גידול במכירות בזכות חוסר גדל של זמינות מסכי LCD וגידול בביקוש במדינות מתפתחות.

"פלזמה לא הולכת להעלם" טוען ג'ף קים, אנליסט בחברת הפיננסים Hyundai Securities, "זהו מוצר תחרותי בקרב עולם המסכים הגדולים והוא ימשיך להיות כזה עד שנת 2010 לפחות".
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור