מסך גדול של 80" ומעלה...

  • פותח הנושא פותח הנושא dakos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dakos

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
אז חיפשתי וחיפשתי ובסוף מצאתי מסך לסלון הגדול, פנסוניק TH-85PF12U חדש בערך ב-10000$, לפי הנתונים הוא יודע לעבוד ב-50Hz וגם ב-60Hz לכן תאורטית אם נשים לו שנאי "פשוט" מספיק גדול (1200W בערך) שינחית מ-240V ל-110V, השאלה שלי היא האם מישהו עשה זאת בעבר? או אם יש איזה בעל מקצוע שאפשר להתייעץ איתו בנושא? אולי מכירים פה דגמים שמומלצים להביא מארה"ב?
 

נערך לאחרונה ב:
הבעיה שלך היא לא חשמל אלא שיטת שידור שונה - בארה"ב זה ntsc, בארץ זה pal. לסטרימר וכאלה אין בעיה אבל אם תרצה לחבר ממיר, תצטרך להוסיף קופסא שממירה את שיטת השידור (וזה לא פתרון מאוד זול)
 
טוב, חוזר למניואל ובודק...
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור